0

کسب ۱۱ مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای ایران در آسیا

کسب ۱۱ مدال رنگارنگ توسط کاراته‌کاهای ایران در آسیا
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا که از روز جمعه به میزبانی هانگژو چین آغاز شده بود، امروز یکشنبه با برگزاری دیدارهای رده‌بندی و فینال بخش‌های مختلف به اتمام رسید.

تیم ملی کاراته ایران که در دو بخش کاتا و کومیته مردان و زنان در این رویداد حضور یافته بود در نهایت با تنها طلای صالح اباذری، نقره مهدی خدابخشی و ۹ برنز به کار خود پایان داد.

نتیجه‌ای که قطعاً در قواره کاراته ایران نیست. امروز شنبه و در فینال وزن ۸۴+ کیلوگرم، صالح اباذری برابر کیو هیراتا از ژاپن و دارنده مدال طلای سال ۲۰۲۲ آسیا با حساب هشت بر صفر پیروز شد و تنها طلای تیم ایران را ضرب کرد.

مهدی خدابخشی در دیدار پایانی ۸۴- کیلوگرم مقابل ریکیتو شیمادا از ژاپن به تساوی سه بر سه رسید اما حریف به دلیل قانون سنشو (کسب امتیاز اول) به برتری رسید تا خدابخشی نقره‌ای شود.

این مسابقات در حالی به پایان رسید که عملکرد تیم بانوان ضعیف‌تر از حد انتظار بود و در بخش مردان نیز نتایجی رقم خورد که ثابت شد ایجاد تغییرات و جوان‌گرایی در ترکیب تیم، باید یکی از ضرورت‌های فدراسیون و کادر فنی باشد.

اسامی مدال آوران ایران بدین شرح است طلا: صالح اباذری نقره: مهدی خدابخشی برنز: آتوسا گلشادنژاد، فاطمه صادقی، طراوت خاکسار، مبینا حیدری، بهنام دهقان زاده، بهمن عسگری، کاتای تیمی مردان (ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر)، کاتای تیمی زنان (ملیکا عزتی، سپیده امینی و زینب‌السادات حسینی)، کومیته تیمی مردان (مرتضی نعمتی، مهدی عاشوری، بهمن عسگری، مهدی گنج زاده، علیرضا حیدری، مهدی خدابخشی و صالح اباذری)

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *