0

نقش زنان در دفاع مقدس/ باید صدای بی‌صدایان را بشنویم

نقش زنان در دفاع مقدس/ باید صدای بی‌صدایان را بشنویم
بازدید 3

به گزارش خبرگزاری مهر، زهرا بهروز آذر معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در آغاز نشست صمیمانه به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس، به نقش زنان در دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های نه فقط مردان، بلکه زنان غیور سرزمینمان هم است، زنانی که در پشت جبهه‌ها و خطوط مقدم جنگیدند و علاوه بر این، با حمایت‌های بی‌پایان خود از رزمندگان و خانواده‌های‌شان، در خطوط مقدم زندگی بسیار موثر بودند و نقش‌آفرینی کردند.

بهروز آذر با زنان ایثارگر و اعضای موسسه مطالعات و تحقیقات زنان دیدار کرد و در این جلسه مسائل، مشکلات و چالش‌های پیش روی مادران و همسران شهدا و خانواده‌های جانبازان توسط زنان ایثارگران و همسران و دختران شهدا و ایثارگران مطرح شد.

معاون رییس جمهور در ادامه این نشست اظهار کرد: آن چیزی که در دولت چهاردهم بر آن تاکید می‌شود استقرار و بنای حق و عدالت است و طبیعتاً اگر بخواهیم عدالت اجرا شود باید صدای بی‌صدایان را بشنویم.

بهروز آذر ضمن اشاره به زحمات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ما در معاونت امور زنان و خانواده کنار شما خواهیم بود تا قانون جامع خدمات ایثارگران به بهترین نحو اجرا شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *