0

پیام رئیس سازمان امور دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

پیام رئیس سازمان امور دانشجویان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان؛ دکتر سعید حبیبا معاون وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری و رییس سازمان امور دانشجویان طی پیامی فرارسیدن سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

در پیام دکتر حبیبا آمده است:

آغاز سال تحصیلی همزمان با میلاد پیامبر رحمت و مهربانی و هفته‌ای که یادآور فداکاری‌ و ایثارگری‌های بزرگ‌مردان این سرزمین است، نقطه‌ی عطفی برای تجدید پیمان با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و تأکید بر نقش برجسته شما دانشجویان و دانشگاهیان در آینده کشور است.

سال تحصیلی جدید فرصتی است تا در راستای شعار دولت چهاردهم که وفاق ملی عنوان شده است؛ با همت و تلاش مضاعف گام های موثری، در پیشرفت علمی و فرهنگی کشور برداریم. دانشجویان، به عنوان قشر فرهیخته و آینده‌ساز این سرزمین، نقش کلیدی در شکل‌دهی دیپلماسی علمی و مرجعیت دانشگاهی ایفا نمایند.

شما جوانان با استعداد، پرانرژی، پویا و خلاق، با دانش و مهارت‌های خود می‌توانید به ارتقاء سطح علمی کشور و ترویج ارزش‌های انسانی و فرهنگی کمک کنید. با علم و دانش خود می‌توانید مرزهای علم و فناوری را درنوردیده و در دیپلماسی و مرجعیت علمی نقش‌آفرین باشید. ، بی‌تردید آینده کشور در دستان شماست و با تلاش و کوشش می‌توانید به توسعه پایدار و پیشرفت جامعه کمک کنید.

اکنون که فضای جدیدی از امید و نشاط در کشور طنین انداز شده است، لازم است ما دانشگاهیان (مدیریت، اعضاء هیات علمی، یاوران علمی و دانشجویان) با همیاری یکدیگر و تعامل مثبت در برخورد با ناهنجاری ها در ایجاد و تقویت این فضا در محیط دانشگاه ها کمک نمائیم.

امیدوارم با الهام از آموزه‌های پیامبر اکرم (ص) و روحیه ایثار و فداکاری دفاع مقدس، در این سال تحصیلی، شاهد شکوفایی بیشتر استعدادها و ارتقاء سطح علمی کشور و تحقق آرزوهای بزرگ شما باشیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *