0

باید ضربه محکم تر از قبل به رژیم صهیونیستی وارد کنیم

باید ضربه محکم تر از قبل به رژیم صهیونیستی وارد کنیم
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن اراکی پیش از ظهر چهارشنبه در اجتماع حوزویان در مدرسه فیضیه قم گفت: آمادگی حمایت از مردم و مقاومت فلسطین با جان و مال خود را داریم و آماده ایم تا راه را برای ما باز کنند و با هر وسیله ممکن از مقاومت اسلامی پشتیبانی کنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز مسوولان باید زمینه حضور در میدان را فراهم کنند و امروز جوانان ملت ایران تاب خود را از دست داده اند و توان دیدن صحنه های قتل و کشتار بی گناهان را ندارند.

وی ادامه داد: امت اسلامی دیگر توان صبر ندارد و امروز مقاومت اسلامی اکتفا به دفاع ندارد و باید راه برای هجوم آماده شود و می بایست به دشمن تهاجم کرد و نیروهای مقاومت به خاک فلسطین اشغال شده یورش ببرند که این دستور قرآن کریم است.

آیت الله اراکی اضافه کرد: امروز عمر رژیم منحوس صهیونیستی به پایان رسیده و همه دنیا اقرار دارند که رژیم اسراییل خون خوار است و تا از ریشه کنده نشود در منطقه آرامش نداریم.

وی اظهار کرد: این اجتماع بزرگ در مرکز اسلام و جوشش انقلاب اسلامی یعنی مدرسه فیضیه به وسیله اساتید معظم حوزه علمیه و طلاب به نمایندگی از کل ملت ایران و امت اسلامی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: همه اعلام می‌کنیم که آماده حمایت از ملت فلسطین و لبنان و مردمی که امروز مظلومانه زیر ضربات ظالمانه رژیم صهیونسیتی پاره پاره می‌شود، هستیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: مردان و زنان امت اسلامی آمادگی دارند تا با هر وسیله‌ای از حرکت اسلامی پشتیبانی کنند و با رزمندگان لبنانی و فلسطینی و سراسر منطقه همبستگی و حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم زمینه‌ای فراهم شود تا مشارکت جوانان، ملت ایران و امت اسلامی با این نهضت فراهم شود.

آیت الله اراکی تصریح کرد: امروز امت اسلامی طاقت صبر و مشاهده شهادت کودکان بی گناه مظلوم فلسطینی را ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: امروز مرحله پیشین مقاومت پشت سر گذاشته است و در اگر گذشته مقاومت به دفاع اکتفا می‌کردیم، امروز باید راه برای هجوم آماده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اذعان کرد: امروز باید نیروهای مقاومت به رژیم صهیونسیتی یورش کنند، چراکه طبق آیات صریح قرآن بهترین و موثرترین وسیله دفاع، تهاجم است.

وی ادامه داد: امروز عمر رژیم منحوس صهیونسیتی به پایان رسیده و همه جهان اقرار می‌کند که این رژیم، رژیمی است که پایبند هیچ اصول بشری نیست و تا از ریشه کنده نشود، در منطقه آرامش نخواهیم داشت.

آیت الله اراکی گفت: هدف گذاری امروز مقاومت اسلامی باید ریشه کن سازی و نابود کردن غده سرطانی رژیم صهیونسیتی باشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: باید مدیران به تدریج زمینه را برای جذب نیروی جهاد از سراسر کشور اسلامی فراهم کنند و این تکلیف همه ما است و پیروزی قطعی برای جبهه مقاومت خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: از مسئولین جمهوری اسلامی که بیشترین حمایت را از فلسطین داشته‌اند و از نیروهای نظامی و دست اندرکاران مقاومت انتظار داریم که مرحله دوم وعده صادق به سرعت اجرا شود.

مردم منتظر انتقام خون شهید اسماعیل هنیه هستند

وی افزود: مردم منتظر انتقام خون شهید اسماعیل هنیه هستند و این بار به شهادت رساندن اسماعیل هنیه تجاوز به جمهوری اسلامی و ملت ایران بود.

آیت الله اراکی اظهار کرد: امیدواریم شاهد ضربه بسیار محکمی که از ضربه پیشین بسیار بازدارنده تر باشد، باشیم و این بار باید پاسخ به رژیم صهیونسیتی شیرازه امور را در این رژیم متلاشی کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: امروز آنان که نمی‌توانند با حضور خود از جبهه مقاومت حمایت کنند، باید با مال و سخن خود و رسانه حمایت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: رسانه‌ها باید جنایات رژیم صهیونسیتی را در عمر ۷۶ ساله سراسر ننگش را آشکار کنند و همه باید با زبان و قلم و هرچه میتوانیم در راه دفاع فلسطین و لبنان و غزه گام برداریم.

آیت الله اراکی تصریح کرد: امروز سکوت در مقابل جنایات رژیم صهیونسیتی و آمریکای جنایتکار و تسلیم و سازش در برابر آنان حرام مطلق است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *