0

مربی و دختران رشته ورزشی فول کیک بوکسینگ «دیلم» تجلیل شدند

مربی و دختران رشته ورزشی فول کیک بوکسینگ «دیلم» تجلیل شدند
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار دیلم بعد از ظهر پنجشنبه در این آیین ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را و دفاع از کشور را از رشادت ها و از خودگذشتگی های بزرگمردانی دانست که امروز عکس های آنها در میادین سراسر کشور نصب شده است و گفت: اگر امروز من و شما در اینجا در آرامش به سر می بریم و با سربلندی در کشور ایران زندگی می کنیم به پاس رزمندگان، ایثارگران و شهدای عزیزی است که برای حفظ وطن و دفاع از ارزش های انقلاب جانانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

محمد اسدی با اشاره به اینکه بانوان هم مثل مردان امروز در صحنه های مختلف ورزشی حضور پرافتخار دارند، افزود: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه های مختلف ورزشی بین بانوان در سراسر کشور وجود دارد و قطعاً تلاش های شما دختران ورزشکار در آینده می تواند در صحنه های مختلف ورزشی، خاصه در المپیک های جهانی دور از انتظار نباشد و این به همت و تلاش شما بستگی دارد.

مربی و دختران رشته ورزشی فول کیک بوکسینگ «دیلم» تجلیل شدند

مربی دختران ورزشکار دیلمی در رشته فول کیک بوکسینگ که در مسابقات کشوری به میزبان استان خراسان رضوی با کسب هفت افتخار خوش درخشیدند گزارشی کامل از مجموعه اقدامات انجام شده در رشته ورزشی یاد شده عنوان کردند.

معصومه گره از هیات بوکس و کاراته شهرستان دیلم که همکاری های خوبی در این زمینه داشتند تقدیر

در ادامه طی آیینی با حضور فرماندار، مسئول اداره ورزش و جوانان، مسئول امور بانوان فرمانداری و امور بانوان ورزش وجوانان از مربی و دختران ورزشکار دیلمی در رشته فول کیک بوکسینگ با اهداء لوح تقدیر و هدیه در سالن ورزشی کوثر این شهر تجلیل شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *