0

شهدای امروز پرورش یافته مکتب امام راحل هستند

شهدای امروز پرورش یافته مکتب امام راحل هستند
بازدید 11

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر شهید سید حسن نصرالله و شهدای محور مقاومت در گلزار شهدای رشت اظهار کرد: شهادت سید حسن نصرالله مزد زحمات، مجاهدت ها و تلاش سال های عمر این سید بزرگوار بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه راه شهدا با قدرت و قوت ادامه دارد، گفت: محور مقاومت تاسی گرفته از هشت سال دفاع مقدس است.

جلایی با تاکید بر لزوم توجه به سعادت اندیشی و آخرت محوری اضافه کرد: خداباوری و خدایاوری از مولفه های مهم آخرت اندیشی است.

وی با اشاره به آثار تحولات سیاسی شهادت سید حسن نصرالله افزود: اعتماد به دشمن در هیچ برهه ای از تاریخ نتیجه بخش نبوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اینکه این شهادت ها نگرانی و ناراحتی ندارد، گفت: شهادت سید حسن نصرالله و مردان بزرگ جبهه مقاومت نشانه های پیروزی است.

جلایی با اشاره به اینکه شهدای امروز پرورش یافته مکتب امام راحل هستند، اضافه کرد: تفکر امام راحل و انقلاب اسلامی تا سال ها در جامعه ساری و جاری خواهد بود.

وی با تاکید بر لزوم تبعیت از منویات امامین انقلاب افزود: هیچ شک و تردیدی در مسیر حق وجود ندارد و پیروزی جبهه حق نزدیک است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *