0

برگزاری فوری کنفرانس کشورهای اسلامی برای کشتار مردم لبنان

برگزاری فوری کنفرانس کشورهای اسلامی برای کشتار مردم لبنان
بازدید 9

به گزارش خبرگزاری مهر، حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی، اعلام کرد: روری است دستگاه دیپلماسی کشور با اهتمام ویژه و عاجل از طریق مذاکرات فشرده دوجانبه و چند جانبه و اقدامات موثر بین‌المللی و تشکیل فوری کنفرانس سران کشورهای اسلامی نسبت به جلوگیری از ادامه فجایع در لبنان و غزه اقدام نماید.

متن کامل بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“وَلَا تَحْسَبَنَّ اللَّهَ غَافِلا عَمَّا یَعْمَلُ الظَّالِمُونَ إِنَّمَا یُؤَخِّرُهُمْ لِیَوْمٍ تَشْخَصُ فِیهِ الْأَبْصَارُ “
(ای پیامبر) گمان مبرکه خداوند از آنچه ستمگران روا میدارند غافل است. او آنان را فقط مهلت می دهد تا روزی که چشم ها در آن خیره ماند. (ابراهیم /۴۲)

رژیم سفاک صهیونیستی در ادامه جنایات وحشیانه خود در حمله به مناطق مسکونی و کشتار زنان و کودکان و مردم بی گناه لبنان، امروز نیز مناطق جنوبی، شرقی و ناحیه جنوبی بیروت را زیر بمباران شدید و گسترده قرار داد و صدها منزل مسکونی را تخریب و صدها هزار نفر ازمردم غیر نظامی بیروت و جنوب لبنان را آواره نمود.

این در شرایطی است که سردمداران کفر و حامیان رژیم منحوس صهیونیستی حملات متعدد رژیم را موجه دانسته و از آن به عنوان دفاع از خود یاد کردند و مراجع رسمی بین المللی و مدعیان طرفداری از حقوق بشر نیز با سکوت مرگبار بر این کشتار صحه نهادند.

اسرائیل مرتکب جنایتی بزرگ گردید و مجاهد نستوه و خستگی ناپذیر سید حسن نصرالله رهبر حزب الله و سید مقاومت را همراه با جمعی از فرماندهان حزب الله و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رساند.

رژیم صهیونیستی به گمان خام خود معتقد است با به شهادت رساندن رهبر فرزانه حزب الله و فرماندهان جان برکف آن مشعل فروزان مقاومت خاموش خواهد شد، غافل از آنکه رزمندگان مقاومت در سراسر منطقه و لبنان این مشعل را به دست خواهند گرفت و تا شکست مفتضحانه آن رژیم به مبارزه ادامه خواهند داد و توسعه طلبی و نسل کشی رژیم غاصب پایان خواهد یافت.

ضروری است دستگاه دیپلماسی کشور با اهتمام ویژه و عاجل از طریق مذاکرات فشرده دوجانبه و چند جانبه و اقدامات موثر بین‌المللی و تشکیل فوری کنفرانس سران کشورهای اسلامی نسبت به جلوگیری از ادامه فجایع در لبنان و غزه اقدام نماید.

در این لحظات حساس کشور و منطقه که سردمداران رژیم کودک کش صهیونیسی میکوشند جمهوری اسلامی ایران را مستقیماً وارد درگیری با آن رژیم نمایند ایجاب میکند مقامات عالی کشور با هوشیاری و تدبیر و فراخواندن گروه های مختلف به حفظ وحدت و پرهیز از تفرقه و چنددستگی، دشمن را در این توطئه بزرگ ناکام گذاشته و با تمام توان از جبهه مقاومت حمایت کنند.

به یقین نصر و پیروزی از آن مجاهدان در راه خدا است ” وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ “

حزب اعتدال و توسعه ضمن محکوم نمودن حملات وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی به لبنان، شهادت جانکاه مجاهد عظیم الشأن و سرافرازسید حسن نصرالله را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت نستوه لبنان، مردم شریف و آزاده ایران و همه آزادی خواهان جهان تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره تمامی شهدای مقاومت از جمله کودکان، زنان و مردان غیور و بی گناه لبنان را گرامی میدارد و اطمینان دارد که نصرت الهی قرین همه مجاهدان در راه خدا خواهد بود.

“إنْ تَنْصُروا اللهَ یَنْصُرُکُم وَ یُثَبّتْ أقدامَکُم”
حزب اعتدال و توسعه
هفتم مهرماه ۱۴۰۳

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *