0

نور و چراغ مقاومت با شهادت مردان بزرگ خاموش نخواهد شد

نور و چراغ مقاومت با شهادت مردان بزرگ خاموش نخواهد شد
بازدید 19

به گزارش خبرنگار مهر،آیت الله محمودی گلپایگانی، باسابقه ترین امام جمعه کشور و از شاگردان امام راحل(ره) طی پیامی شهادت شهید سیدحسن نصرالله را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«بسم الله القاصم الجبارین مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ و َمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا»

شهادت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، اجر و پاداش سال ها مجاهدت و مبارزه با غده سرطانی منطقه بود.

مردی از تبار و ذریه بی بی دو عالم حضرت زهرا(سلام الله علیها) که با تأسی از شجاعت و آزادگی ائمه معصومین(ع)، خواب را بر اسراییل غاصب حرام و امید به پیروزی را در دل آزادگان به ویژه ملت مظلوم و مقاوم لبنان و فلسطین زنده کرده بود.

نور و چراغ مقاومت با شهادت مردان بزرگی نظیر سید حسن نصرالله خاموش نخواهد شد و دشمن باید بداند که خون مطهر سید مقاومت، تزریق حیات جدیدی در رگ‌ مجاهدان راه حقیقت و انسجام گروه‌های مقاومت خواهد بود.

شهادت این عالم مجاهد، رهبر دلاور و خستگی ناپذیر جبهه مقاومت را به صاحب عصر و زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید، امت اسلام به ویژه ملت مقاوم لبنان و جبهه مقاومت علی الخصوص حزب الله لبنان و خانواده مجاهد شهید سید حسن نصرالله تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سیدمرتضی محمودی

۲۵ ربیع الاول ۱۴۴۶ قمری

۸ مهر ۱۴۰۳ خورشیدی»

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *