0

رژیم صهیونیستی خود را برای یک انتقام سخت آماده کند

رژیم صهیونیستی خود را برای یک انتقام سخت آماده کند
بازدید 7

ماموستا لقمان نذیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مسلمانان اهل سنت کردستان جنایت رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین و لبنان را محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این رژیم وحشی و ظالم از نظر ما محکوم و باید از روی زمین محو شوند.

وی گفت: امیدوارم این رژیم فاسد و وحشی به زودی نابود شوند تا ریشه ظلم خشکیده شود.

ماموستا نذیری عنوان کرد: اعلام خبر شهادت بزرگ مرد و قهرمان مقاومت سید حسن نصرالله بسیار دردناک بود.

وی افزود: این بزرگ مردان که در معامله با خدا هستند و جان خود را بیع قرار می‌دهند با اختیار خود تا استکبار را به زمین بزنند در راه اسلام تا همیشه ماندگار هستند.

عضو شورای افتاء کردستان خاطرنشان کرد: اسماعیل هنیه و سید حسن نصرالله در راه خدا به شهادت رسیدند و بعد از آنها در صف شهادت مؤمنان دیگر هم هستند و این ریشه دینی دارد از زمان پیامبر تاکنون همه آمدند و بدون ترس از بنده خدا، برای پیروزی در راه خدا می‌جنگند.

نذیری تصریح کرد: هدف سید حسن نصرالله آزادی غزه و لبنان بود و خواستار بیرون کردن رژیم از این خاک مقدس بود.

وی افزود: در جبهه و جنگ هدف تنها وحدت است که همه باید برای رسیدن به این وحدت که رمز پیروزی دین اسلام است تلاش کنیم.

عضو شورای افتاء کردستان: دلیل سکوت جوامع بین المللی در برابر این همه حمله و بی رحمی ددمنشانه اسرائیل جای سوال دارد.

وی بیان کرد: لازم است که جوامع اسلامی علیه اسرائیل جنایات به پا خیزند تا زمینه نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را فراهم کنند.

نذیری گفت: همه از شهادت سید حسن نصرالله ناراحت هستیم اما پیروزی از آن جبهه مقاومت و نابودی صهیونیستی قطعی است منتها در این راه باید جبهه مقاومت خود را تقویت کند و به قلب رژیم حمله کند.

وی عنوان کرد: گام‌های نهایی در مسیر آزادی قدس شریف با تشدید اقدامات مضحک و بزدلانه رژیم غاصب مستحکم‌تر می‌شود و حتماً آنها تقاص خون‌های پاک و بی گناه را خواهند داد.

عضو شورای افتاء کردستان تصریح کرد: حق همیشه پیروز میدان است و ظلم نابود تا ابد است.

ماموستا نذیری گفت: همه مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین باید به پا خیزند و باید گفت سکوت کشورهای عربی خیانت به مسلمانان است.

وی افزود: امروز اگر این حمله وحشیانه مسکوت بماند، ددمنشی و وحشی‌گری صهیونیست‌ها بیشتر می‌شود پس لازم است جبهه مقاومت خود را برای یک انتقام سخت آماده کند.

عضو شورای افتاء کردستان عنوان کرد: واکنش به این حرکت وحشیانه رژیم ضروری است و باید واکنش سختی به آنها داده شود تا درست ادبی برای رژیم صهیونیستی و هم پیمانان شیطان صفت آنها باشد و دست آنها را از مناطق مسلمان نشین برای همیشه کوتاه کرد و تا همیشه در مسجد الاقصی شریف نماز آزادی خواند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *