0

امروزه شاهد کمرنگ شدن حوزه تبلیغ هستیم

امروزه شاهد کمرنگ شدن حوزه تبلیغ هستیم
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمدحسین مردانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست هماهنگی آغاز به کار نمایندگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اهمیت حوزه تبلیغ، اظهار کرد: بسیاری از شخصیت‌های بزرگ دینی و عالمان برجسته به واسطه فعالیت در حوزه تبلیغ به چنین جایگاه والایی دست پیدا کردند.

وی افزود: امروز متأسفانه شاهد کمرنگ شدن حوزه تبلیغ هستیم و برخی موازی کاری‌ها اثرگذاری بالایی در این موضوع داشته است که لازم است تمهیداتی برای رفع این مشکل اندیشیده شود.

معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با عدم حمایت از مبلغان و مبلغات اشاره کرد و گفت: در این زمینه باید ساماندهی مناسبی شکل بگیرد تا مشکلات معیشتی افراد نیز برطرف شود.

حجت الاسلام محمدحسین مردانی ادامه داد: یکی دیگر از موضوعات بسیار مهمی که باید پیگیری شود افزایش اعزام‌های مناسبتی مبلغان است برای مثال در زمان‌هایی مانند شهادت سیدحسن نصرالله باید این اعزام‌ها شود.

وی با اشاره به کمبود طلاب در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: در حال حاضر جذب طلاب در حوزه علمیه استان کاهش پیدا کرده است و باید این مشکل برطرف شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *