0

امنیت در استان بوشهر مطلوب است/ پیشگیری و کاهش وقوع جرایم

امنیت در استان بوشهر مطلوب است/ پیشگیری و کاهش وقوع جرایم
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: این هفته فرصتی مناسب است برای تجلیل از بزرگ مردان و شیر زنان جان بر کفی که بی تردید با کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی‌وقفه آنان زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

وی اضافه کرد: پس از جنایات جنگی اخیر رژیم غاصب، سفاک و کودک‌کُش صهیونیست در غزه و لبنان، با انجام عملیات غرور آفرین و موفقیت آمیز وعده صادق ۲، موجی از شور و نشاط، وجود نازنین مردم وفادار و ولایتمدار ایران اسلامی را فرا گرفته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان کرد: بی‌شک نیروی انتظامی مقتدر جمهوری اسلامی ایران، با بهره‌گیری از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و ارزش‌ها و آرمان‌های بلند انقلاب، اساسی‌ترین نقش در ایجاد امنیت و نظم در جامعه عهده‌دار است.

وی با تقدیر از تلاش‌های ارزنده و عملکرد مؤثر پرسنل و فرماندهی نیروی انتظامی استان بوشهر بیان کرد: فراجای استان بوشهر با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت را در زمینه پیشگیری و کاهش جرایم در استان تأمین می‌کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *