0

پیام ویژه انصارالله یمن به سخنگوی نظامی حماس

پیام ویژه انصارالله یمن به سخنگوی نظامی حماس
بازدید 6

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، حزام الاسد عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در پیامی نسبت به قدردانی ابوعبیده سخنگوی نظامی گردان‌های عزالدین قسام حماس از مشارکت فعال یمن در جبهه پشتیبانی از غزه واکنش نشان داد.

وی ضمن تشکر از ابوعبیده تصریح کرد: ما بار دیگر با ملت خودمان در غزه و مقاومت قهرمانانه آنها و گردان‌های شهید عزالدین قسام و فرمانده قهرمان آن محمد الضیف تجدید پیمان می‌کنیم و می‌گوئیم که یمن هرگز شما را رها نخواهد کرد و نقش خود را در پشتیبانی از شما تا رسیدن به پیروزی قطعی ادامه خواهد داد.

انصارالله خطاب به ابوعبیده خاطرنشان کرد که دشمن چیزی غیر از سرسختی مردان جهاد نخواهد دید، مردانی که همواره افتخار می‌کنند که شما به نیابت از آنها سخنگوی حماس هستید و مژده پیروزی‌های آنها را به امت اسلامی می‌دهید.

الاسد تصریح کرد که یمن معادلات و مراحل سخت‌تری برای تادیب اشغالگران و دادن درس عبرت به آن‌ها نسبت به جنایت‌هایی که انجام می‌دهند، در پیش خواهد گرفت و واکنش یمن در سطح جنایت‌هایی خواهد بود که صهیونیست‌های اشغالگر مرتکب می‌شوند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *