0

انتقاد هادی رضایی از ذوب‌آهن: ۵۰ درصد قراردادها پرداخت نشده است

انتقاد هادی رضایی از ذوب‌آهن: ۵۰ درصد قراردادها پرداخت نشده است
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، لغو فعالیت های باشگاه ذوب آهن اصفهان در تمام رشته های غیرفوتبالی، انتقادات زیادی را از طرف افراد مختلف متوجه این باشگاه ها و مدیرانش کرده است از جمله هادی رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته که در پاریس این تیم را برای هشتمین بار قهرمان بازی های پارالمپیک کرد.

رضایی سال گذشته هدایت تیم ذوب آهن را در مسابقات لیگ برتر بر عهده داشت و با این تیم به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. با تصمیم اتخاذه شده در مجموعه مدیریتی ذوب آهن اما ادامه این همکاری حتی برای حضور در مسابقات باشگاه های آسیا منتفی شد. البته آنچه بیشتر باعث انتقاد این مربی شده، اجرای تصمیم مدیریت ذوب آهن بدون تسویه حساب های لازم بوده است، مسئله ای که فعالیت فرهنگی این باشگاه را زیر سوال برده است.

هادی رضایی در گفت و گو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: باشگاه ذوب آهن اصفهان قدمت ۷۰ – ۶۰ ساله در ورزش کشور دارد. باشگاهی که سال ها با نام فرهنگی ورزشی فعالیت داشت و بسیاری رشته ها را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: والیبال نشسته هم یکی از رشته های فعال در باشگاه ذوب آهن بود. ذوب آهن بیش از دو دهه در بخش مردان و زنان این رشته تیمداری کرد و حتی چهار بار هم قهرمان باشگاه های جهان شد. با این حال یکباره تصمیم به انحلال گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته با تاکید بر اینکه ذوب آهن سال گذشته هم در مسابقات باشگاهی کشور شرکت داشت، تصریح کرد: حدود یک سال از مسابقات می گذرد، مدیران تصمیم به عدم تیمداری دوباره گرفته اند اما هنوز اقدامی برای تسویه انجام نداده اند در حالیکه ۵۰ درصد مبلغ قراردادها پرداخت نشده است.

رضایی تاکید کرد: در مجموع ۴۰ نفر در تیم های زنان و مردان والیبال نشسته ذوب آهن حضور داشتند که یا جانباز هستند یا معلول؛ آنها حتی توجهی به شرایط این افراد نداشتند و اقدامی برای تسویه با آنها انجام نداده اند. واقعا نمی دانم جایگاه مسوولیت اجتماعی که مدیران در باشگاه های فرهنگی ورزشی باید داشته باشند، کجاست و چرا توجهی به آن نمی شود.

وی افزود: به هر دلیلی تصمیمی برای لغو عمده فعالیت های باشگاه ذوب آهن گرفته شده است. حرفی نیست اما اول تسویه حساب ها را انجام دهید بعد تمرکزتان رو فوتبال بگذارید. پول تمام اعضای والیبال نشسته شاید به اندازه یک فوتبالیست این باشگاه شود. نیما نکیسا که مدیریت باشگاه را بردارد هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداده است. احتمالا اگر کسی هم به تصمیم اتخاذ شده برای لغو فعالیت های غیرفوتبالی اعتراض کند، می گوید تصمیم مدیران مجموعه است در حالیکه اگر او هم با این مسئله مشکل داشت، می توانست استعفا بدهد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشست خاطرنشان کرد: مدیران ذوب آهن بهتر است اسم فرهنگی ورزشی هم از این باشگاه بردارند و با اسم باشگاه فوتبال به فعالیت های شان ادامه دهند. الان تصمیمی که گرفته اند و برخوردی که داشته اند، نه ورزشی است و نه فرهنگی پس چرا باید اسم فرهنگی ورزشی کنار اسم این باشگاه باشد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *