0

دفاع مقدس یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است

دفاع مقدس یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است
بازدید 8

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی رزمجو شنبه شب در جمع دست‌اندرکاران هفته دفاع مقدس گفت: از همه کسانی که در برگزاری این هفته پرافتخار با تمام وجود تلاش کردید، صمیمانه تشکر کنم.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر افزود: هفته دفاع مقدس یادآور روزهایی است که مردان و زنان این مرز و بوم با ایثار و فداکاری از آرمان‌های خود دفاع کردند و شما با زنده نگه داشتن این یاد، به ما کمک می‌کنید که این فرهنگ ارزشمند به نسل‌های آینده منتقل شود.

سردار رزمجو ادامه داد: دفاع مقدس برای ما تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه یک گنجینه‌ای از ارزش‌های ناب انسانی است؛ ایثار، از خودگذشتگی، و وحدتی که در آن دوران وجود داشت، باید همواره به عنوان الگویی برای زندگی ما باقی بماند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: کار شما عزیزان در این هفته تنها به برگزاری یک سری برنامه خلاصه نمی‌شود شما در حقیقت مشعل‌دار ارزش‌ها و آرمان‌هایی هستید که شهدا و ایثارگران ما در راه آن جان خود را فدا کردند، این مسئولیت بزرگی است که باید با تمام توان به آن ادامه دهید.

سردار رزمجو تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم که فرهنگ ایثار و مقاومت تنها به هفته دفاع مقدس محدود نشود، بلکه در تمامی ابعاد زندگی ما حضور داشته باشد، نسل‌های آینده باید این ارزش‌ها را بشناسند و از آنها الهام بگیرند تا در مواجهه با چالش‌های زندگی همواره سربلند باشند.

سردار علی رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اظهار داشت: شهدای گرانقدر و ایثارگران، ایثار خود راه را برای ما هموار کردند و ما امروز وظیفه داریم که با تمام توان از دستاوردهایشان پاسداری کنیم.

همچنین از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که در این مسیر صبر و مقاومت کردند، صمیمانه تقدیر می‌کنم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *