0

میزبانی ایران ازمسابقات شنا انتخابی جهان بدون زنان و باعنوان جدید

میزبانی ایران ازمسابقات شنا انتخابی جهان بدون زنان و باعنوان جدید
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، میزبانی از رقابت های شنا انتخابی جهان یکی از برنامه هایی است که فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو پیگیر محقق شدن آن برای اجرا در سال جاری است.

البته فدراسیون جهانی این رقابت ها را همه ساله همزمان در دو بخش مردان و زنان برگزار می کند. به همین منظور و از آنجا که شرایط برگزاری اینچنینی مسابقات شنا در کشورمان فراهم نیست، فدراسیون شنا پیشنهاد برگزاری این رقابت ها با عنوان «کشورهای اسلامی» را مطرح کرده تا اینگونه مجوز و موافقت لازم را برای میزبانی بگیرد.

محسن سمیعی رییس سازمان تیم های ملی شنا در گفت و گو با خبرنگار مهر با طرح این موضوع گفت: اینکه بتوانیم مسابقات انتخابی جهان را در داخل کشورمان برگزار کنیم، تاثیر زیادی روی پیشبرد اهداف و برنامه های این رشته خواهد داشت و چه بسا شانس کسب سهمیه جهانی را هم بالاتر خواهد برد.

وی تاکید کرد: به همین منظور پیشنهاد میزبانی ایران به فدراسیون جهانی مطرح شده است. رایزنی ها را آغاز کرده و فرم های لازم را تکمیل و ارائه کرده ایم. منتظر پاسخ هستیم تا در صورت موافقت، آماده میزبانی شویم. در این صورت، رقابت های شنا انتخابی جهان تا پیش از پایان سال جاری در کشورمان برگزار خواهد شد.

رییس سازمان تیم های ملی شنا تاکید کرد: البته برای بالا بردن شانس ایران جهت کسب امتیازی، پیشنهاد برگزاری مسابقات با عنوان اسلامی را مطرح کرده ایم تا اینگونه بتوانیم رقابت های انتخابی را تنها در بخش مردان میزبانی کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدید مسابقات شنا قهرمانی جهان سال ۲۰۲۵ به میزبانی سنگاپور برگزار می شود.

ایران تاکنون میزبانی رقابت های انتخابی برای این رویداد نبوده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *