0

جدال حساس عطایی با وادی/ تلاش شاگردان تندروان برای کسب اولین برد

جدال حساس عطایی با وادی/ تلاش شاگردان تندروان برای کسب اولین برد
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران از فردا (چهارشنبه) با پیگیری ۶ دیدار در شهرهای ارومیه، سیرجان، اصفهان، اردکان، گرگان و تهران پیگیری خواهد شد. حساس‌ترین جدال این هفته مصاف تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و مهرگان نور است که با چهار امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم جدول قرار دارند. شاگردان عقیلی در گیتی پسند اصفهان تاکنون دو پیروزی به دست آوردند و در این دیدار به دنبال سومین پیروزی خود هستند. تیم مهرگان نور هم اولین حضور را در لیگ برتر والیبال تجربه می‌کند، تاکنون یک پیروزی و یک شکست در کارنامه خود رقم زده و در این بازی به دنبال دومین پیروزی است تا همچنان شگفتی ساز باشد.

در ارومیه دو تیم شهرداری ارومیه و شهداب یزد به مصاف هم می‌روند؛ شاگردان محمدی راد در تیم شهداب یزد در هفته دوم مسابقات استراحت داشت و در هفته نخست هم مقابل تیم مهرگان نور پیروز میدان شد، شهدابی‌ها هم اکنون در جایگاه هشتم جدول قرار دارند و در این بازی به دنبال دومین پیروزی خود هستند تا بتوانند جایگاه تیم را ارتقا بدهند. تیم شهرداری ارومیه هم در جایگاه هفتم قرار دارد و در هفته دوم مقابل تیم تازه وارد مهرگان نور نتیجه را واگذار کردند و این هفته در خانه خود به دنبال پیروزی هستند تا بتواند شکست هفته گذشته را جبران کنند.

در دیگر رقابت‌های این هفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان مدافع عنوان قهرمانی در دومین بازی خود میزبان طبیعت است؛ شاگردان ابراهیم وادی که هم اکنون در صدر جدول هستند و از دو بازی قبلی خود امتیازات کامل را به دست آوردند این هفته جدال سختی با فولاد سیرجان خواهند داشت. شاگردان عطایی در هفته نخست رقابت‌ها استراحت داشتند و در هفته دوم هم موفق به شکست تیم پیکان شدند. تیم طبیعت هم در هفته اول تیم مس رفسنجان با هدایت رضا تندروان و همچنین تیم تازه وارد صنعتگران امید با هدایت رضا مؤمنی مقدم شکست داد.

در سالن فدراسیون والیبال دو تیم سایپا و مس رفسنجان به مصاف هم می‌روند؛ شاگردان رضا تندروان در تیم مس رفسنجان شرایط خوبی ندارند و در دو مسابقه قبلی خود شکست خوردند، آن‌ها امیدوارند در این هفته تیم سایپا را بتوانند در خانه شکست دهند. البته سایپا با هدایت محمد ترکاشوند در دو مسابقه قبلی خود عملکرد خوبی داشته و با یک برد و کسب سه امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

رضا تندروان در شرایطی هدایت تیم مس رفسنجان را برعهده گرفت که این مربی پیش از این همیشه تیم‌هایش جز مدعیان قهرمانی لیگ بوده؛ تیم تندروان ستاره‌ای ندارد و همین موضوعد پاشنه آشیل این تیم شده است؛ مسی‌ها در شرایطی در این هفته به مصاف تیم سایپا می‌روند که محمدرضا حضرت‌پور ملی‌پوش والیبال ایران هم یکی از بازیکنان این تیم است.

همچنین دیگر بازی این هفته به میزبانی اردکانی‌ها برگزار خواهد شد و تیم چادرملو با هدایت علیرضا طلوع‌کیان میزبان تیم تازه وارد صنعتگران امید است؛ در حال حاضر شاگردان طلوع‌کیان با کسب دو پیروزی و پنج امتیاز در جایگاه دوم قرار دارند و در تلاش هستند که در این دیدار خانگی به سومین پیروزی خود برسند. تیم صنعتگران امید هم با هدایت رضا مؤمنی مقدم به دنبال دومین برد خود است و در حال حاضر با کسب یک پیروزی و دو امتیاز در رتبه نهم قرار دارد.

آخرین دیدار این هفته در گرگان و جدال دو تیم سپهر صدرا مشهد و پاس گرگان است. هر دو تیم گرگان و مشهد بدون برد هستند و در رتبه‌های دهم و دوازدهم جدول قرار دارند و برای نخستین پیروزی تلاش می‌کنند که فاتح این دیدار حتماً صعود چند پله‌ای در جدول خواهد داشت.

تیم پیکان تهران با هدایت پیمان اکبری که وضعیت خوبی ندارد و بردی از دو هفته مسابقات لیگ به دست نیاورده است، در هفته سوم لیگ برتر مردان استراحت دارد.

برنامه هفته سوم مسابقات لیگ به شرح زیر است:

شهرداری ارومیه – شهداب یزد

فولاد سیرجان ایرانیان – طبیعت

چادرملو اردکان – صنعتگران امید

پاس گرگان – سپهر صدرا مشهد

سایپا تهران – مس رفسنجان

گیتی‌پسند اصفهان – مهرگان نور، ساعت ۱۶:۱۵

تمامی مسابقات به صورت همزمان از ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *