0

مهمترین وظیفه دولت مردان، خدمت به مردم است

مهمترین وظیفه دولت مردان، خدمت به مردم است
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، حمید ملانوری‌شمسی پیش از ظهر روز پنجشنبه در نشست با ائمه‌جمعه سراسر استان، اظهار کرد: مهم‌ترین وظیفه دولتمردان، خدمت به مردم و رفع نیازهای جامعه است.

استاندار همدان افزود: به‌ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، قبول مسئولیت تنها با انگیزه خدمت به مردم معنا پیدا می‌کند و پذیرفتن مسئولیت‌های دشوار بدون چنین انگیزه‌ای نه‌تنها بی‌فایده، بلکه کاری غیرعقلانی است.

وی خاطرنشان کرد: هرکس که مسئولیت می‌پذیرد، باید تمام تلاش خود را به کار گیرد تا از صبح تا شب و حتی شبانه‌روز خود بگذرد و در خدمت مردم و جامعه باشد.

استاندار همدان گفت: امروز در مرحله‌ای از تاریخ هستیم که باید برای تحقق بیش‌از پیش اهداف انقلاب شکوهمند اسلامی تلاش کنیم.

ملانوری‌شمسی در ادامه تصریح کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بارها تأکید کرده‌اند که ما هنوز به مرحله جامعه اسلامی و تمدن اسلامی نرسیده‌ایم و این وظیفه ما است که با همراهی و هم‌افزایی تلاش کنیم تا این مراحل را پشت سر بگذاریم.

وی تاکید کرد: نباید بگذاریم اختلافات سیاسی و جناحی ما را از مسیر اصلی دور کند و باید با وحدت و همدلی به سمت تحقق اهداف انقلاب اسلامی و نظام پیش برویم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *