0

رژیم صهیونیستی به اهداف خود نخواهد رسید

رژیم صهیونیستی به اهداف خود نخواهد رسید
بازدید 7

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حیدری بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد مردمی پشتیبانی از محور مقاومت در تنگستان عنوان داشت: رژیم صهیونیستی در طول این ایام با اقدامات خرابکارانه خود تلاش کردند تا برای بقا دست و پا بزنند و با به شهادت رساندن شهید نصرالله و فرمانده‌های محور مقاومت و با کشتار زنان و مردان و کودکان بیگناه، به اهداف شوم خود برسد.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تنگستان تصریح کرد: جبهه مقاومت همواره در راستای دفاع از مردم مظلوم تلاش کرده و می کوشد تا در دفاع از نظام اسلامی نقش مؤثری داشته باشد.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند با هر جنایتی که مرتکب می‌شوند به هیچکدام از اهداف خود نخواهد رسید.

حیدری یاد آور شد: مقاومت، فلسطین و غزه پیروز میدان خواهند بود و رژیم صهیونیستی نابود است، این جنایت‌ها نمی‌تواند مانع شکست این رژیم و پیروزی جبهه مقاومت شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تنگستان خاطرنشان کرد: جهت کمک به محور مقاومت یک پویش مردمی در شهرستان ایجاد و با همراهی و همکاری همه پایگاه‌های مقاومت بسیج برای دریافت کمک‌های مردمی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان فعالیت کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *