0

شهادت سنوار خط بطلانی برادعاهای بنگاه‌های تبلیغی عبری و غربی بود

شهادت سنوار خط بطلانی برادعاهای بنگاه‌های تبلیغی عبری و غربی بود
بازدید 12

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس در پیامی اظهار داشت: شهادت فرمانده سنوار خط بطلانی بر ادعاهای بنگاه‌های تبلیغی عبری و غربی بود. رژیم غاصب جز زبان زور و مقاومت نمی‌فهمد.

متن پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس به شرح زیر است:

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحِیمِ

وَلَا تَقُولُواْ لِمَن یُقۡتَلُ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَمۡوَٰتُۢۚ بَلۡ أَحۡیَآءࣱ وَلَٰکِن لَّا تَشۡعُرُونَ (بقره ۱۵۳)

شهادت فرمانده رشید و مقتدر جناب یحیی السنوار، صفحات درخشان مبارزه با اشغالگران نژادپرست صهیونیستی و عملیات طوفان الاقصی از سوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین را تکمیل ساخت.

شهادت ایشان خط بطلانی بر ادعاهای بنگاه‌های تبلیغی عبری و غربی در خصوص زندگی و سلوک نظامی این مرد بزرگ بود و ضمن تأیید صداقت، تدبیر و دوراندیشی این فرمانده بر همگان ثابت کرد که رژیم غاصب صهیونیستی جز زبان زور و مقاومت نمی‌فهمد.

نوع شهادت این فرمانده مجاهد و مظلوم با گسیل و یورش تانک‌ها و پهپادهای ظالمان صهیونیستی، تصویر ماندگاری از پایداری مردان غیور فلسطینی در ذهن و تاریخ استکبارستیزان ثبت و ضبط کرد. امید است قلم‌ها و زبان‌های هنرمندان آزادی خواه جهان این رویدادهای بی‌بدیل را برای نسل‌های امروز و فردا تصویرسازی کنند.

این جانب شهادت مجاهد قهرمان، فرمانده یحیی السّنوار را به مقام معظم رهبری، همه گروه‌های مقاومت فلسطین، ملت‌های مسلمان و جوانان غیور منطقه تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و دوام عزت و توفیقات ملت فلسطین را از خداوند متعال خواستارم.

علی محمدی

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *