0

جهاد طلایی طلاب مدرسه علمیه خواهران برازجان

جهاد طلایی طلاب مدرسه علمیه خواهران برازجان
بازدید 8

به گزارش خبرگزاری مهر، اکرم غیب‌الهی اظهار کرد: بانوان مؤمن و انقلابی در مدرسه علمیه خواهران برازجان در روزهای اخیر با اقدامی جهادی، طلای خود را به جبهه مقاومت اهدا کردند و این راه تا پیروزی جبهه مقاومت ادامه دارد چرا که این اقدام در پاسخ به فرمان مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای مبنی بر حمایت از جبهه مقاومت و تقویت روحیه ایثار و فداکاری در میان مردم، صورت گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت حمایت از جبهه مقاومت، این اقدام به تبیین نقش بانوان در تاریخ انقلاب اسلامی و تأثیرگذاری آن‌ها در عرصه‌های مختلف می‌پردازد.

غیب‌الهی با اشاره به فرمایشات امام خامنه‌ای، اظهار کرد: بانوان همواره در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته و با ایثار و فداکاری خود، در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی گام برداشته‌اند و این اقدام نیز نشان‌دهنده عزم راسخ آن‌ها در حمایت از جبهه حق و مقاومت است.

مدیر مدرسه علمیه خواهران برازجان با اشاره به این اقدام جهادی، بیان کرد: این حرکت نه تنها به‌عنوان یک حرکت خیرخواهانه، بلکه به‌عنوان یک پیام قوی به دشمنان انقلاب اسلامی تلقی شد که نشان‌دهنده همبستگی و اراده ملت ایران در دفاع از ارزش‌ها و اصول اسلامی است.

وی در پایان یادآور شد: بانوان ایرانی در هر شرایطی، با همت و اراده خود، در راستای حمایت از آرمان‌های انقلاب و جبهه مقاومت ایستاده‌اند و همواره در کنار مردان این سرزمین، در دفاع از ارزش‌ها و اصول اسلامی خواهند ایستاد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *