0

مقاومت مردم غزه و لبنان ریشه قرآنی دارد

مقاومت مردم غزه و لبنان ریشه قرآنی دارد
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حمید دامغانی صبح سه شنبه در افتتاحیه مسابقات قرآن کریم ویژه بازنشستگان سپاه قدس گیلان که در حرم سلطان سید جلال‌الدین اشرف آستانه اشرفیه برگزار شد، اظهار کرد: مقاومت مردم غزه و لبنان ریشه قرآنی دارد.

وی نماد قدرت اسرائیل را حضور و ورود مستقیم آمریکا در جنگ علیه مردم غزه و لبنان بیان کرد و افزود: سلاح‌ها، تجهیزات و موشک‌های آمریکایی به صورت عاریتی در اختیار اسرائیل قرار گرفته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: این جنگ جهانی توسط آمریکا فرماندهی می‌شود و مقاومت محور اصلی این نبرد است.

سردار دامغانی حماسه‌آفرینی مردان، زنان و کودکان غزه و لبنان را نشان دهنده بی‌قدرتی رژیم صهیونیستی بیان کرد و گفت: مقاومت مردان، زنان و کودکان غزه و لبنان سبب بی‌آبرویی رژیم صهیونیستی و نقش اساسی در شکست عملیات‌های دشمن داشته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به ریشه‌های قرآنی مقاومت تأکید کرد: قرآن و مکتب اسلام انسان‌ساز هستند و مقاومت ریشه در این اعتقادات قوی دارد.

وی تصریح کرد: برای ایمن سازی نسل آینده و تقویت خط اعتقادات باید جامعه، خانواده، مدارس و دانشگاه‌ها را قرآنی کرد.

سردار دامغانی با بیان اینکه ترویج مفاهیم قرآنی و تربیت افراد قرآنی ضرورت دارد، گفت: پاسداری یک شغل نیست، بلکه نقش اساسی در ترویج فرهنگ قرآن و سازندگی امور مختلف جامعه دارد.

برگزاری سومین دوره مسابقات قرآن کریم در آستانه

«مهدی ضرابی» مسئول کانون بازنشستگان سپاه استان گیلان در این آئین نیز اظهار کرد: سومین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه بازنشستگان سپاه استان گیلان در آستانه اشرفیه در حال برگزاری است.

وی افزود: برترین‌ها از شهرهای استان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و مفاهیم با حضور در این شهر به رقابت خواهند پرداخت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *