0

پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر برگزار می‌شود

پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر برگزار می‌شود
بازدید 5

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی مردانی صبح سه‌شنبه در آئین رونمایی از پانزدهمین جشنواره تئاتر استان بوشهر اظهار کرد: جشنواره تئاتر بسیج بستر بسیار مناسبی برای انعکاس نقش بسیج و مردم در پیشبرد انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه انتقال روحیه نشاط آفرینی و امید بخشی از مهمترین اهداف جشنواره بسیج است افزود: توجه به موضوعات مهمی مثل انعکاس هنرمندانه کارکردهای مختلف بسیج در امور اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و هنری، ارائه هنرمندانه از چهره‌های شاخص بسیج در عرصه‌های علمی، سیاسی و فرهنگی، کارکردهای شبکه‌های مجازی، توجه ویژه بر بنیان خانواده، حجاب، عفاف، زیست عفیفانه و فرزند آوری، ایثار و شهادت مردم مسلمان غزه در مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از جمله موضوعات شرکت در جشنواره است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر با بیان اینکه پنج اثر در بخش صحنه و چهار نمایش در بخش خیابانی موفق به گرفتن مجوز شرکت در جشنواره شده اند افزود: نمایش‌های از شهرستان‌های گناوه، بوشهر، کنگان، دیر و دشتی هستند.

وی ضمن تشکر از مسئولان شهرستان گناوه از جمله سپاه انصار الحسین، شهرداری بندر گناوه شورای شهر، فرمانداری و دیگر ادارات شهرستان گناوه افزود: بیش از ۳۰ نفر از هنرمندان بسیجی شهرستان گناوه تیم اجرایی جشنواره را تشکیل می‌دهند.

وی افزود: آثار منتخب جشنواره در ۲ بخش صحنه و خیابانی به جشنواره سراسری بسیج راه پیدا خواهند کرد.

پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان بوشهر به دبیری محمد مظفری طی روزهای سوم تا پنجم آبان ماه در بندر گناوه برگزار خواهد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *