0

پرچم مقاومت هرگز به زمین نخواهد افتاد

پرچم مقاومت هرگز به زمین نخواهد افتاد
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس ضمن تسلیت شهادت شهید سید هاشم صفی‌الدین، افزود: فقدان وجودی این مردان بزرگ خسارتی برای جامعه انقلابی جبهه مقاومت خواهد بود اما این سنت الهی است که با رفتن شخصیت‌های بزرگ، خلأ در حرکت مؤمنان ایجاد نشود.

وی بر اهمیت تقوای الهی و شناخت دشمن تأکید کرد و گفت: یکی از مصادیق تقوا شناخت و توجه به شگردهای دشمن است.

امام جمعه بندرعباس با یادآوری مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر مجاهدان تاکید کرد: پرچم مقاومت هرگز به زمین نخواهد افتاد و هر پرچم از دست سرداری به دست سردار دیگر سپرده خواهد شد.

وی به روز نوجوان و اهمیت تربیت نسل آینده اشاره کرد و گفت: نوجوانان سرمایه و رهبران آینده کشور هستند و وظیفه داریم از آنها حمایت روحی و روانی کنیم و به آن‌ها در انتخاب‌های زندگی کمک کنند.

حجت الاسلام عبادی زاده به موضوع پدافند غیرعامل و ضرورت آگاهی جامعه از ترفندهای دشمن پرداخت و گفت: آمادگی جامعه در برابر بحران‌ها و حوادث بسیار با اهمیت است و نهادهای آموزشی و دولتی آموزش‌های لازم را جدی‌تر بگیرند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *