0

رجبی دوانی خواستار انتقام سخت از رژیم منحوس صهیونیستی شد

رجبی دوانی خواستار انتقام سخت از رژیم منحوس صهیونیستی شد
بازدید 5

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین رجبی‌دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی، با صدور پیامی تجاوز و تعدی رژیم جنایتکار صهیونیستی به حریم مقدس ایران اسلامی و همچنین جنایت تروریست‌های پلید در شرق کشور را محکوم کرد و در پیام خود ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهدای حافظ امنیت، خواستار انتقام سخت از رژیم منحوس صهیونیستی شد.

متن این پیام به شرح زیر است:

رژیم ددمنش غاصب صهیونی در ادامه جنایات و تجاوزگری‌های افسار گسیخته خود به سرزمین‌های اسلامی، با همدستی مستکبران رو سیاه حاکم بر آمریکا و اتحادیه اروپا و با زیر پا نهادن همه قوانین بین‌المللی روز گذشته به حریم مقدس سرزمین پاکان، شجاعان و مؤمنان جمهوری اسلامی ایران تجاوز نمود. اگرچه این جسارت و تجاوز با قدرت‌نمایی دلیر مردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران چیزی جز بدنامی، حقارت و تمسخر برای خون‌خواران صهیونی در سطح جهان به بار نیاورد، اما این حق را بر اساس حقوق بین‌الملل برای ایران اسلامی پدید آورده است تا انتقامی تلافی جویانه از این رژیم تبهکار وحشی بگیرد؛ به ویژه آن‌که چهار تن از حافظان حریم هوایی ایران عزیز در این گستاخی صهیونیست‌های جنایتکار به شهادت رسیده‌اند.

هم‌زمانی جنایت تروریست‌های پلید تجزیه طلب در استان سیستان و بلوچستان در به شهادت رساندن ده تن از نیروهای حافظ امنیت با تجاوز رژیم صهیونی به حریم مقدس ایران اسلامی، شکی باقی نمی‌گذارد که این اقدامات، طراحی جنایتکاران آمریکایی، اروپایی و صهیونی و نوکران مرتجع عربی آنان برای ضربه زدن به کشور سرفراز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که اینک قدرت عظیم و نفوذ معنوی آن در سراسر منطقه و حتی فراتر از آن در عمق آمریکا و اروپا، پایه‌های حکومت مستکبران را به لرزه در آورده است.

بر مقامات کشوری و لشکری است که در انتقامی سخت از رژیم خونخوار صهیونی، چنان عبرتی به ستمکاران و تبهکاران بین‌المللی دهند که آنان را از هر اقدام سوئی نسبت به سرزمین ایران اسلامی پشیمان کرده و زوال و نابودی این رژیم جعلی جنایتکار را تسریع بخشند، چرا که زوال و نابودی صهیونیست‌های خونخوار وعده قطعی طلوع و ظهور حضرت امام عصر ارواحنا فداه است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *