0

هادی رضایی یکی از سه فرد تأثیرگذار در تالار مشاهیر والیبال ۲۰۲۴

هادی رضایی یکی از سه فرد تأثیرگذار در تالار مشاهیر والیبال ۲۰۲۴
بازدید 4

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان جهانی پاراوالیبال امروز با انتشار گزارشی و اشاره به عضویت هادی رضایی در کلاس ٢٠٢۴ تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال، به مروری بر افتخارات سرمربی تیم ملی کشورمان پرداخت.

🔹در متن این گزارش آمده است:

«تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال کلاس ٢٠٢۴ را با تجلیل از سه فرد تأثیرگذار در این حوزه رضایی، کسل و کافمن راه‌اندازی کرد.

🔹تالار مشاهیر بین‌المللی والیبال روز چهارشنبه دوم آبان ماه ١۴٠٣ (نوزدهم اکتبر) در هولیوک، ایالت ماساچوست، از کلاس جدید خود در سال جاری رونمایی کرد.

🔹در میان نُه کاندیدای برگزیده، برخی تأثیر عمیقی بر #والیبال_نشسته تأثیر گذاشته‌اند، از جمله هادی رضایی از ایران و جان کسل از ایالات متحده و مرحوم بیل کافمن که دستاوردهای آن‌ها در مربیگری، توسعه و ارتباطات به ارتقای این ورزش در عرصه جهانی کمک کرده است.

🔹رضایی که به عنوان اولین ایرانی به عضویت تالار مشاهیر والیبال در سال ٢٠٢۴ درآمد، یکی از موفق‌ترین چهره‌های تاریخ والیبال نشسته است.

🔹او حرفه‌ی خود در والیبال نشسته را به عنوان یک بازیکن برجسته و عضو تیم ملی آغاز کرد و تیم مردان ایران را در بازی‌های پارالمپیک سئول ١٩٨٨، بارسلونا ١٩٩٢ و آتلانتا ١٩٩۶ به مدال طلا رساند.
با تغییر نقش رضایی و ورود او به عرصه‌ی مربیگری، فصل جدیدی از برتری، برای تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران رقم خورد.

🔹تیم ایران با هدایت او، پنج مدال طلای پارالمپیک دیگر از جمله سیدنی ٢٠٠٠، پکن ٢٠٠٨، ریو ٢٠١۶، توکیو ٢٠٢٠ و اخیراً در پاریس ٢٠٢۴ به دست آورد. این تیم به سرمربیگری او همچنین به دو مدال نقره در پارالمپیک‌های آتن ٢٠٠۴ و لندن ٢٠١٢ نیز رسیده است.»

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *