0

هشت هزار نفر از جمعیت شهرستان ملکشاهی ایثارگر هستند

هشت هزار نفر از جمعیت شهرستان ملکشاهی ایثارگر هستند
بازدید 4

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز یکشنبه همراه با سلطان زاده معاون اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، داراب پور رئیس حراست اداره کل و دربین رئیس بنیاد شهید شهرستان ملکشاهی با امام جمعه ملکشاهی دیدار و گفتگو کردند.

وی در این دیدار با اشاره به اینکه شهرستان ملکشاهی با وجود هشت هزار ایثارگر در طول دفاع مقدس رشادت‌های فراوانی از خود برجای گذاشتند، افزود: این مردم شایسته بهترین خدمات رسانی هستند.

وی بیان کرد: با تمام توان برای خدمات رسانی به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شهرستان تلاش خواهیم کرد.

حجت الاسلام حسینی احمد فداله امام جمعه شهرستان ملکشاهی نیز از خدمات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای جامعه ایثارگران تقدیر و تشکر کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام همچنین در دیدار با شیرزادی فرماندار شهرستان ملکشاهی و اعضای شورای شهر ملکشاهی با تقدیر از حمایت‌های فرمانداری ملکشاهی در راستای حمایت از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، گفت: ایستادگی و مقاومت مردان و زنان بی دفاع ملکشاهی در هشت سال دفاع مقدس از یادها نخواهد رفت.

وی همچنین از اعلام آمادگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام برای بازسازی تابلوهای مزین به عکس شهدا با همکاری فرمانداری، شهرداری و شورای شهر ملکشاهی خبر داد.

وی تصریح کرد: قرار است با همکاری اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، فرمانداری و شهرداری ملکشاهی بیش از ۱۰۳ تابلو و تصویر شهدا در این شهرستان بازسازی شود.

هشت هزار نفر از جمعیت شهرستان ملکشاهی ایثارگر هستند

شیرزادی فرماندار شهرستان ملکشاهی نیز با اعلام حمایت از برنامه‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، بیان کرد: در بحث اعتبارات به طرح بازسازی تابلوهای شهدا در شهرستان کمک خواهیم کرد.

محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همچنین در سفر به شهرستان ملکشاهی با خانواده شهیدان ملک مومنی، فریدون نور، رشید مامی، محمود عباسی، مصطفی اروس، شریف برمو و جانبازان سرافراز صید عبدی، ابراهیم ذوالفقاری، نصرالله علی حسینی دیدار و سرکشی کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *