0

صدرنشینی مس و شکست نزدیک بافق/ زغال سنگ با سپاهان نوین مساوی کرد

صدرنشینی مس و شکست نزدیک بافق/ زغال سنگ با سپاهان نوین مساوی کرد
بازدید 3

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته چهارم سی و هفتمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز دوشنبه هفتم آبان ماه با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید که طی آن صنعت مس کرمان، نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان در خانه به پیروزی رسیدند و زغال‌سنگ طبس مقابل مهمان خود متوقف شد.

صنعت مس کرمان که میزبان گیتیزن‌ها در خانه خود یعنی سالن شهید تجلی بود، در یک بازی خوب ۲۴-۲۶ به پیروزی رسید و جمع امتیازت خود را به ۸ برساند تا با توجه به تعویق بازی نیروی زمینی کازرون – فولاد سپاهان اصفهان به صدر جدول صعود کند. گیتی‌پسند هم سومین شکست خود را ثبت کرد.

سنگ‌آهن بافق هم نتوانست در یک بازی خارج از خانه با دست پر به یزد برگردد علی‌رغم اینکه تمام تلاش خود را تا ثانیه‌های بازی به کار بست اما در نهایت نتیجه را ۲۶-۲۷ به سود حریفش یعنی شهید چمران لارستان واگذار کرد. لارستان هر چند با این نتیجه شمار امتیازت خود را به ۶ رساند اما کماکان در رده چهارم جدول باقی ماند اما با بازی تماشایی خود برای تیم‌های بالای جدول خط و نشان کشید.

سپاهان نوین هم که مهمان زغال سنگ در طبس بود، به تساوی رضایت داد تا هر دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. این دومین تساوی زغال‌سنگ پس از تساوی مقابل گیتی پسند در لیگ برتر بود که این بار مقابل نوینی‌ها رقم خورد.

نفت و گاز گچساران هم آلومینیوم اراک را شکست داد و ۲ امتیاز این بازی را در خانه نگه داشت.

نتایج کامل مسابقات هفته چهارم لیگ برتر به این شرح است:

هفته چهارم – دوشنبه –۷ آبان ۱۴۰۳

شهید چمران لارستان ۲۷ – سنگ آهن بافق ۲۶

نفت و گاز گچساران ۲۶ – آلومینیوم اراک ۲۰

صنعت مس کرمان ۲۶ – گیتی پسند اصفهان ۲۴

زغال سنگ طبس ۲۸ – سپاهان نوین ۲۸

در حال حاضر صنعت مس با ۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی است، فولاد سپاهان، نفت و گاز گچساران و شهید چمران لارستان با ۶ امتیاز در رده‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. سنگ‌آهن بافق با ۴، سپاهان نوین با ۳، زغال‌سنگ طبس و نیروی زمینی کازرون با ۲، گیتی‌پسند با یک و آلومینیوم اراک بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

لازم به ذکر است با توجه به شهادت امام جمعه معزز شهرستان کازرون و اعلام سه روز عزای عمومی و همچنین با عنایت به مصوبه شورای تامین آن شهرستان، دیدار تیم‌های نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و فولاد مبارکه سپاهان برگزار نشد و این دیدار در تاریخ ۶ آذر ۱۴۰۳ به میزبانی شهر کازرون برگزار خواهد شد.

گفتنی است هفته پنجم لیگ برتر هندبال ۱۲ آذر ماه برگزار می‌شود.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *