0

۸۰۰۰ بیمار خاص استان بوشهر تحت پوشش هزینه درمانی قرار دارند

۸۰۰۰ بیمار خاص استان بوشهر تحت پوشش هزینه درمانی قرار دارند
بازدید 67

به گزارش خبرنگار مهر، داراب بارگاهی عصر چهارشنبه در کمیته اجرایی پزشک خانواده و بیمه روستایی شهرستان دشتی اظهار کرد: در بحث پوشش بیمه‌ای در سطح کشور به دستور شهید رئیسی و با اقدامی جهادی در کمتر از یک هفته بالغ‌بر ۶ میلیون نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند، بدون اینکه مراجعه حضوری داشته باشند.
وی ادامه داد: جمعیت بیمه سلامت در استان بوشهر ۴۸۲ هزار نفر است که ۷۵ درصد از آنها رایگان بیمه شده‌اند و سالیانه نیز بر اساس دهک بندی بدون مراجعه تمدید می‌شود، ۵ دهک اول جامعه نیز موردحمایت دولت قرار گرفته و رایگان بیمه شده‌اند، از دهک ۶ تا ۹ نیز از ۵۰ درصد تا ۸۰ درصد برای آنها تخفیف در نظر گرفته شده است.
بارگاهی به دستور مقام معظم رهبری در بحث جوانی جمعیت و فرزندآوری اشاره کرد و گفت: بر حسب دستور ایشان، تمام کودکان زیر هفت سال بدون در نظر گرفتن دهک با مراجعه به مراکز دولتی و دانشگاهی هزینه‌های سرپایی و بستری آنها رایگان است.
بارگاهی به تشکیل صندوق بیماران خاص پرداخت و بیان کرد: در استان بوشهر ۸ هزار بیمار خاص و در شهرستان دشتی ۴۵۰ بیمار تحت پوشش هزینه درمانی قرار دارند.
بارگاهی در خصوص پزشک خانواده و بیمه روستایی و شهری گفت: در شهرستان دشتی ۶ مرکز خدمات جامع سلامت، ۱۶ پزشک، ۸ ماما، سه دندان‌پزشک، سه روان‌درمان و دو کارشناس تغذیه به بیمه‌شدگان ما و مردم خدمات ارائه می‌کنند که از این عزیزان کمال تشکر و قدردانی داریم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *