0

حضور پرشور یزدی‌های پای صندوق‌های رای در نخستین ساعت رای گیری

حضور پرشور یزدی‌های پای صندوق‌های رای در نخستین ساعت رای گیری
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، مسجد حظیره یکی از اصلی‌ترین و بزرگترین شعب اخذ رای در مرکز استان یزد است، شعبه ای که حماسه های بسیار مردم این دیار را به خود دیده و امروز نیز قبل از ساعت هشت صبح، شاهد حضور مردمی فهیم، بصیر و مسئولیت پذیر بوده است.
صف مردم در بسیاری از شعب اخذ رای طولانی است و مردم منتظر انداختن رای خود به صندوق هستند و حتی سرمای هوا هم امروز نتوانسته مردم یزد را خانه نشین کند.
۸۶۷ شعبه در سراسر استان آماده رای گیری هستند و فرآیند دریافت رای در آنها در حال انجام است.
در اغلب شهرستانهای استان، فرمانداران و ائمه جمعه در صف مردم قرار گرفتند و رای خود را در اولین دقایق رای گیری به صندوق انداختند.
رییس ستاد انتخابات استان یزد ضمن قدردانی از حضور مردم در ساعات اولیه رای گیری از آنها خواست تا در ساعات اولیه در شعب اخذ رای حضور پیدا کنند.
علی اکبر عزیزی با بیان اینکه مردم با پنج مدرک شناسایی می توانند برای رای گیری مراجعه کنند، گفت: شناسنامه الزامی نیست و مردم می توانند با کارت ملی، کارت پایان خدمت، گذرنامه و گواهینامه نیز برای رای دادن اقدام کنند.
همه چیز در استان مهیای خلق یک حماسه است و حضور اولیه مردم دارالعباده یزد خبر از انتخابی مهم می دهد، انتخاب سرنوشتی که به سرنوشت نظام اسلامی گره خورده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *