0

آغاز حماسه انتخاباتی مردم خوزستان در ۳۵۳۳ صندوق رای گیری

آغاز حماسه انتخاباتی مردم خوزستان در ۳۵۳۳ صندوق رای گیری
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله دهدشت، دبیر ستاد انتخابات خوزستان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت ۳ هزار و ۵۳۳ شعبه رأی گیری برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان از ساعت ۸ صبح امروز، جمعه ۱۱ اسفندماه و همزمان با سراسر کشور آغاز شد.
وی با بیان اینکه طبق روال عادی، فرآیند رأی گیری تا ساعت ۱۸ امروز ادامه خواهد داشت، افزود: در صورت نیاز این زمان تمدید خواهد شد، اما از هم استانی‌ها درخواست می‌شود در ساعت‌های اولیه نسبت به رأی دادن به نزدیک‌ترین شعبه مراجعه کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و رقابتی سالم در استان اندیشیده شده است و تجهیزات لازم از جمله دستگاه‌های احراز هویت و تعرفه‌های رأی در شعب رأی گیری توزیع شده اند.
برای انتخابات امسال بیش از ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند و امروز با حضور در شعب اخذ رأی با همراه داشتن یکی از کارت‌های احراز هویت از جمله کارت ملی هوشمند، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا گذرنامه می‌توانند نسبت به رأی دادن به نامزدهای مورد نظر خود رأی دهند.
تعداد رأی اولی‌ها در استان ۱۷۰ هزار نفر اعلام شده اند. سال تولد مورد تأیید برای حضور در انتخابات امسال، اسفندماه سال ۱۳۸۴ است. همه اداره‌های ثبت احوال در سراسر استان حتی در روز انتخابات برای خدمات در زمینه شناسنامه و کارت ملی هوشمند باز هستند و خدمات ارائه می‌دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *