0

دبیر ستاد انتخابات آخرین اعلامیه‌های ستاد انتخابات را تشریح کرد

دبیر ستاد انتخابات آخرین اعلامیه‌های ستاد انتخابات را تشریح کرد
بازدید 43

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رستگاری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به تشابه اسمی برخی نامزدهای انتخابات مجلس اظهار کرد: مردم علاوه بر نام و نام خانوادگی، کد نامزدها را نیز درج کنند تا اشتباهی در خواندن آرا رخ ندهد.
وی افزود: افرادی که از نعمت سواد خواندن و نوشتن محروم هستند حتما یکی از نزدیکان خود را برای نوشتن رای بیاورند زیرا افراد حاضر در شعب در این زمینه منع قانونی دارند.
رستگاری در مورد تصویربرداری در شعب اخذ رای نیز بیان کرد: در صورتی که استفاده از دوربین و موبایل مغایر با قانون نباشد، عکسبرداری خانوادگی یا فردی منعی ندارد.
دبیر ستاد انتخابات استان یزد ادامه داد: اکنون هفت ساعت از آغاز شروع انتخابات می گذرد و ساعت ۱۸ پایان انتخابات است اما قطعا تمدید می شود در عین حال از مردم می خواهیم که رای دادن را به ساعت آخر موکول نکنند و رای خود را هرچه سریعتر به صندوق بیاندازند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *