0

برگزیدگان مردم برای بهبود شرایط اقتصادی جامعه بکوشند

برگزیدگان مردم برای بهبود شرایط اقتصادی جامعه بکوشند
بازدید 44

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه‌های نماز جمعه امروز اراک با اشاره به اهمیت انتخابات به عنوان یک رویداد تاریخی گفت: انتخابات به معنای ایجاد نشاط و حماسه در جامعه است و سرنوشت کشور را رقم می‌زند.
امام جمعه اراک با بیان اینکه راهکار رفع مشکلات کشور برگزاری انتخابات است، اظهار کرد: میدان انتخابات عرصه امتحان و نشانگر اقتدار و عظمت ملت سلحشور ایران است.
وی با تأکید بر اینکه همه فرزندان ایران باید بکوشند تا پیوند خود را با دین و امامت و ولایت حفظ کنند، ادامه داد: برگزیدگان مردم که به خانه ملت راه می‌یابند باید همه تلاش خود را به کار گیرند تا وضعیت معیشت و اقتصاد، تولید و مدیریت منابع ملی را اصلاح کنند و بهبود بخشند تا امید به جامعه تزریق شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: اهمیت مجلس خبرگان هم نه تنها کمتر از مجلس شورای اسلامی نیست بلکه بسیار بیش از آن است و منتخبان این مجلس نیز عهده‌دار وظایف بسیار حساسی هستند.
امام جمعه اراک در ادامه حمایت همه جانبه از مردم مظلوم غزه را از ضروریات خواند و بیان کرد: اکنون زمان آن است که همه مجامع بین‌المللی از خواب برخیزند و سعی خود را برای پایان نسل کشی در غزه بکار گیرند.
وی گفت: هفته نیکوکاری فرصتی مناسب برای معامله با خدا دانست که مطلوب است مردم دلسوز ایران در این امر نیک مشارکت داشته باشند.
امام جمعه اراک تاکید کرد: توسعه فضای سبز در راستای کاهش آلودگی هوای اراک، نیازمند اتخاذ تدابیر راهبردی و اثرگذار است.
امام جمعه اراک گفت: مساجد پایگاه عزت و تربیت جوانان است که در ماه میهمانی خدا پذیرای روزه‌داران است و می‌طلبد همگان یاری رسانند تا مساجد تراز انقلاب بسط و گسترش یافته و رونق یابند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *