0

خط مشی اصلی ما حفظ انسجام اجتماعی در کاشان و آران و بیدگل است

خط مشی اصلی ما حفظ انسجام اجتماعی در کاشان و آران و بیدگل است
بازدید 41

مصطفی معینی آرانی دقایقی پس از پیروزی در انتخابات مجلس در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکر از حضور تاریخی و پرشور مردم دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در این انتخابات اظهار داشت: خداوند نظر کرد و توفیق خدمت را نصیب اینجانب کرد و از این به بعد من نماینده همه مردم کاشان و آران و بیدگل هستم.
وی با بیان اینکه در حفظ این مسئولیت باید امین باشیم، ابراز داشت: پیش از انقلاب فاصله بین ملت و دولت زیاد بود که به واسطه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی این شکاف به حداقل رسید.
منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم تا این شکاف را بیش از پیش کم کنیم، تصریح کرد: حضور مردم دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل در انتخابات و اتحاد و همدلی آنها باعث ایجاد همگرایی می‌شود.
وی با اشاره به اینکه خط مشی اصلی ما حفظ انسجام اجتماعی و نزدیک کردم دو شهرستان به همدیگر است، گفت: این اتفاق باعث می‌شود که نفع آن به همه مردم برسد.
معینی آرانی با اشاره به اینکه باید از تشدید اختلاف‌ها جلوگیری کرد، افزود: در راه پیشرفت منطقه از ظرفیت تمام افراد توانمند دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل استفاده خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه برخی از این افراد در سطح ملی دارای پتانسیل و ظرفیت هستند، خاطرنشان کرد: مدیران قوی منشأ تحول در منطقه هستند و ما از این مدیران حتماً برای پیشرفت و توسعه استفاده خواهیم کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *