0

نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساوه و زرندیه اعلام شد

نتیجه انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساوه و زرندیه اعلام شد
بازدید 33

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام فرمانداری ساوه، در جریان برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام محمد سبزی با ۱۸ هزار و ۸۸ رأی از ۸۷۴۵۷ رأی مأخوذه صحیح از سوی مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه برای دومین بار به عنوان نماینده این شهرستان‌ها انتخاب شد.
در اطلاعیه فرمانداری ساوه آمده است: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هم‌زمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه در همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه برگزار شد و ۹۵ هزار و ۹۵۴ نفر از واجدان شرایط هر ۲ شهرستان در این انتخابات شرکت کردند.
در این انتخابات فتح الله حقیقی با ۱۰ هزار و ۲۸۴ رأی، اسماعیل میرجانی با ۱۰ هزار و ۳۲ رأی، علی اکبر کریمی با ۹ هزار و ۷۸۱ رأی، سعید محمودی با هشت هزار و ۱۸۷ رأی و زهره منوچهری با پنج هزار و ۷۷۹ رأی و محسن فیاضی با چهار هزار و ۳۴۲ رأی در رتبه‌های دوم تا هفتم این رقابت قرار گرفتند.
مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه به‌صورت مشترک دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هستند و در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نماینده خود را از میان ۵۲ نامزد این حوزه انتخاب کردند.
این ۲ شهرستان نزدیک به ۲۸۲ هزار و ۹۵۴ نفر واجد شرایط رأی داشتند؛ آرای مردم شهرستان ساوه در ۱۳۶ شعبه و آرای مردم زرندیه نیز در ۵۵ شعبه اخذ شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *