0

قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار از مشارکت مردم همدان

قدردانی نماینده ولی‌فقیه و استاندار از مشارکت مردم همدان
بازدید 34

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن پیام مشترک آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی فرزاد آمده است: بر مردم آگاه و فهیم ایران عزیز اسلامی، به خصوص مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که با لبیک به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در فضایی توأم با آرامش و امنیت در انتخابات یازدهم اسفندماه حضوری حماسی داشتند و علاوه بر اینکه مایه یاس دشمنان و شعف دوستداران انقلاب شدند و بار دیگر ثابت کردند این نظام ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد، درود می‌فرستیم.
این پیام می‌افزاید: با وجود تمام فضاسازی‌های دشمنان و معاندان نظام برای ناامیدسازی مردم اما روز گذشته جلوه‌هایی زیبا از همدلی و همبستگی ملت به نمایش درآمد و نقشه‌های شوم دشمنان با حضور پرشور مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بر آب شد.
در ادامه این پیام مشترک آمده است: برنده اصلی این انتخابات ملت شریف ایران بود و امروز پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها و زمان تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه میهن اسلامی است.
این پیام می‌افزاید: این‌جانبان به پاس این حضور آگاهانه و انقلابی در پای صندوق‌های اخذ رأی، از عموم مردم همدان و همه عوامل برگزارکننده به‌ویژه تامین‌کنندگان نظم و امنیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صمیمانه قدردانی می کینم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *