0

سامانه بارشی جدید وارد آسمان لرستان می‌شود

سامانه بارشی جدید وارد آسمان لرستان می‌شود
بازدید 45

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اعلام هشدار سطح زرد هواشناسی برای آسمان لرستان و ورود سامانه بارشی به این استان، اظهار داشت: طی یکشنبه بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، در شهرهای سردسیر و ارتفاعات و نواحی کوهستانی رگبار برف، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید لحظه‌ای، کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.
وی زمان پایان فعالیت این سامانه بارشی در استان را روز سه‌شنبه عنوان کرد و گفت: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، احتمال ایجاد رواناب، کولاک برف در محورهای مواصلاتی کوهستانی، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، مه آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی و… در لرستان پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل هواشناسی لرستان بر لزوم عدم توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، آمادگی راهداری جهت برف‌روبی در گردنه‌ها و جاده‌ها، کنترل دما، همراه‌داشتن تجهیزات زمستانی، محافظت از تأسیسات، آمادگی دستگاه‌های امدادی، مدیریت بهینه مصرف انرژی و سایر اقدامات پیشگیرانه لازم تأکید کرد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *