0

آرامش و نشاط اجتماعی جامعه در گرو صلح و آشتی است

آرامش و نشاط اجتماعی جامعه در گرو صلح و آشتی است
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، بهادر اسدی صبح یکشنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان اظهار کرد: آرامش و نشاط اجتماعی جامعه در گرو صلح و آشتی است و ما باید نقش و اثر خود را به نحو مطلوب در رسیدن به این هدف پیاده کنیم.
وی افزود: تحقق ترویج فرهنگ صلح و سازش نیازمند همراهی سایر نهادها و ادارات با ستاد صبر استان است.
فرهنگی بودن کردستان زمینه‌ساز تقویت نشاط اجتماعی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: باتوجه به اینکه استان کردستان استانی فرهنگی است و دارای آداب و رسوم و آئین‌های مختلف و مخصوص بخود است، می‌توان در زمینه صلح و آشتی گام‌های بلندی برداشت و آرامش و نشاط اجتماعی را تقویت کرد.
علی اصغر دریایی عنوان کرد: در استان کردستان مردان و زنان بزرگ و نجیبی هستند که خود بانی صلح و آشتی بوده و در سازش‌ها نقش ایفا کرده‌اند.
وی اضافه کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز آمادگی خود را در ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش اعلام می‌کند و تمایل دارد در این راه نیز سهیم باشد.
در این نشست تفاهم‌نامه مشترک ستاد صبر کردستان و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در راستای برنامه‌های عملیاتی و اهداف متعالی ستاد صبر و تعامل و همکاری با نهادهای دولتی و مردمی برای ترویج و توسعه فرهنگ صلح و سازش در جامعه منعقد شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *