0

قاتل ۲۷ ساله در لامرد دستگیر شد

قاتل ۲۷ ساله در لامرد دستگیر شد
بازدید 40

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محسن لشکری گفت: در پی وقوع یک فقره قتل در نهم اسفندماه سال جاری در یکی از روستاهای شهرستان لامرد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.
وی بیان داشت: مأموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که فردی ۲۷ ساله با ضربات چاقو مردی ۵۰ ساله را به قتل و پسر مقتول را نیز مجروح و متواری شده است.
فرمانده انتظامی لامرد ادامه داد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند مخفیگاه قاتل را در بیابان‌های اطراف روستای خشت از توابع بخش اشکنان شناسایی و وی را دستگیر کنند.
سرهنگ لشکری با اشاره به اینکه قاتل در بازجویی اولیه علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی با مقتول عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه حال مزاجی مجروح رضایت‌بخش است، تصریح کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *