0

سارق خودروهای آرامستان «باغ‌بهشت» نسیم‌شهر دستگیر شد

سارق خودروهای آرامستان «باغ‌بهشت» نسیم‌شهر دستگیر شد
بازدید 39

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسگری‌نیا عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق ۳۴ ساله خودروهای آرامستان «باغ‌بهشت» نسیم‌شهر خبر داد و اظهار کرد: پس از اخبار واصله و شکایت‌های مردمی مبنی بر سرقت خودروهای آرامستان باغ‌بهشت و شهرک فرمانداری‌نسیم‌شهر به سامانه ۱۱۰، یک تیم از کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند.‌
وی گفت: این جوان با یک نفر دیگر که به عنوان همدست با یک خودرو پیکان وانت دست به سرقت خودروهای مدل پایین شامل پراید، پژو ۴۰۵ و پژو پارس در نسیم‌شهر می‌زدند پس از بررسی دوربین‌های مداربسته در محل‌های سرقت، این فرد که ساکن یکی از شهرستان‌های همجوار بوده دستگیر شد.
فرمانده انتظامی بهارستان عنوان کرد: جوان دستگیر شده به ۲۰ فقره سرقت خودروهای مدل پایین اعتراف کرده که ۱۳ مورد از این سرقت‌ها کشف و به مال‌باختگان تحویل داده شده است.
عسگری نیا بیا کرد: این جوان که سابقه زندان به مدت ۲ سال شامل دو فقره سرقت خودرو و یک فقره حمل مواد مخدر را داشت، همدست وی نیز دستگیر و روانه زندان شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *