0

۲۶ کارگاه متخلف قاچاق چوب در مازندران پلمب شد

۲۶ کارگاه متخلف قاچاق چوب در مازندران پلمب شد
بازدید 37

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید زکریایی ظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران به فعالیت‌های یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران – ساری اشاره و اضافه کرد: در سال جاری هزار و ۳۹۴ فقره پرونده حمل غیر مجاز چوب آلات جنگلی و صنعتی تشکیل و در این راستا در سال جاری هزار و ۲۰۶ نفر شناسایی و دستگیر شدند.
وی با عنوان اینکه هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو از متخلفان شناسایی شد، گفت: همچنین ۴۴۱ مترمکعب چوب آلات صنعتی قاچاق نیز کشف شده است.
وی کشف هزار و ۵۳۳ استر هیزم و هزار و ۱۹۰ کیلوگرم زغال غیر مجاز از برخی کوره‌داران کشف شده است، افزود: ۱۷۵ مورد اخطار به کارگاه‌های متخلف در استان داده و ۲۶ کارگاه متخلف نیز برای طبق دستور قضائی پلمب و تعطیل شدند.
سرهنگ زکریای با بیان اینکه بیش از ۴۳۰۰ فقره گزارش مردمی از طریق سامانه به منابع طبیعی ارسال شد، در بخشی از صحبت‌هایش به مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۸۲۱ فقره پرونده به مساحت ۲۰۹ هکتار اراضی جنگلی تشکیل شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران پیشگیری ساخت و ساز و تصرف اراضی ملی را مهم‌ترین اهداف و برنامه‌ها بیان کرد و گفت: در سال جاری ۳۲۴ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و جلوی آن گرفته شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران اجرای احکام قضائی بر زمین مانده را از دیگر اقدامات بیان کرد و گفت: در سال جاری توانستیم ۱۱۲ فقره از احکام قضائی به جا مانده را با همکاری دستگاه ذی‌ربط اجرا کنیم و ۳۶۸ هکتار از اراضی جنگلی رفع تصرف شد.
وی‌گفت: در مجموع ۵۷۷ هکتار از اراضی ملی در سال جاری از تصرف متخلفان خارج و به بیت المال برگشت.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *