0

قاتل زن قناد لولمانی در تهران دستگیر شد

قاتل زن قناد لولمانی در تهران دستگیر شد
بازدید 38

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار عزیزاله ملکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره قتل خانم ۳۶ ساله در یک مغازه قنادی با ضربات چاقو در منطقه لولمان شهرستان رشت در ۶ اسفندماه سال جاری به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیس، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با تحقیقات همه جانبه و شبانه روزی پلیس قاتل ۳۴ ساله شناسایی شد، افزود: کارآگاهان آگاهی پس از هماهنگی قضائی به استان تهران عزیمت و پس از دستگیری وی را به استان منتقل کردند.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه قاتل در اعترافات خود انگیزه خود از قتل را سرقت اعلام کرد، گفت: متهم در حال حاضر جهت تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی قرار دارد.
فرمانده انتظامی استان گیلان از آمادگی پس برای برخورد با هرگونه ناامنی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *