0

۴۵طرح عمرانی و اقتصادی منابع طبیعی استان سمنان بهره برداری می‌شود

۴۵طرح عمرانی و اقتصادی منابع طبیعی استان سمنان بهره برداری می‌شود
بازدید 41

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر مرادی حقیقی غروب دوشنبه در نشست خبری با موضوع هفته درختکاری به میزبانی سالن جلسات شهید نقاشان اداره کل منابع طبیعی استان سمنان ضمن بیان اینکه طی هفته منابع طبیعی مجموعاً ۴۵ طرح عمرانی و اقتصادی به بهره برداری می‌رسند، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح‌ها کمک به تغذیه سفره‌های زیرزمینی، تقویت پوشش گیاهی، جلوگیری از غبار و کمک به پیشگیری از فرسایش خاک است.
وی ضمن بیان اینکه برای طرح‌های سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و پروژه‌های عمرانی ۵۷۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، افزود: این اعتبارات از محل سفر رئیس جمهور، استانی و ملی تأمین شدند.
مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان ضمن بیان اینکه تعهد استان در طرح کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال تولید دو و نیم میلیون اصله نهال بوده است، ابراز داشت: استان سمنان با تولید سه میلیون نهال بیش از تعهد خود عمل کرده است.
مرادی حقیقی ضمن بیان اینکه از آذرماه سال جاری تاکنون یک میلیون نهال کاشته شده است، تصریح کرد: مابقی نهال‌های تولیدی طی سال آتی به مرحله کاشت خواهد رسید.
وی ضمن بیان اینکه سه مرکز عمده تولید نهال در سمنان، دامغان و شاهرود فعال است، افزود: علاقه مندان به کاشت نهال می‌توانند از پانزدهم اسفند با مراجعه به این مراکز نهال را دریافت و در سایر شهرستان‌ها نیز نهال‌های تولیدی این مراکز پر ادارات منابع طبیعی توزیع شده و در دسترس عموم است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *