0

طرح «ایما» در مدارس بهاباد اجرا شد

طرح «ایما» در مدارس بهاباد اجرا شد
بازدید 30

علیرضا قطب الدینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه طرح ایما توسط اعضای شورای دانش آموزی هر مدرسه انجام می‌شود، اظهار کرد: یکی از وظایف آموزش و پرورش تربیت و آموزش مسائل رفتاری و اخلاقی به دانش آموزان است از اینرو با اجرای طرح‌های مختلف در مدارس تلاش داریم در کنار مسائل تئوری، دانش آموزان را با ارزش‌های اخلاقی نیز آشنا کنیم.
وی، مدیریت مدرسه توسط دانش آموزان را موجب تقویت روحیه مشارکت و تعامل در آنها دانست و گفت: علاوه بر تقویت روحیه تعامل و مشارکت در دانش آموزان این طرح به مسؤولیت پذیری و مدیریت در کارهای آنها نیز کمک می‌کند.
قطب الدینی عنوان کرد: طرح ایما در راستای مسؤولیت پذیری و کسب مهارت برای نقش اجتماعی، توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری، کسب مهارت‌های زندگی، توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی و تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس آنان در مدرس اجرا شد.
مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: ۵۳ مدرسه بهاباد در طرح «ایما» توسط دانش آموزان اداره می‌شوند
وی با اشاره به اینکه اجرای مدیریت مدارس توسط دانش آموزان به مشارکت و تعامل آنها کمک می‌کند، تصریح کرد: علاوه بر تقویت روحیه تعامل و مشارکت بین دانش آموزان این طرح به مسئولیت پذیری و مدیریت در کارها بسیار مؤثر خواهد بود.
طرح ایما به مدیت یک روز در ۵۳ مدرسه سطح شهرستان بهاباد اجرا شد و مدیران و مربیان مدارس نیز در کنار دانش آموزان بودند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *