0

پروژه‌های نهضت ملی مسکن متناسب با ساکنان آن به‌نام شهدا مزین شود

پروژه‌های نهضت ملی مسکن متناسب با ساکنان آن به‌نام شهدا مزین شود
بازدید 48

به گزارش خبرنگار مهر، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای مسکن که در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: نامگذاری پروژه‌ها به نام شهدا در حکم شناسنامه پروژه‌ها است.
وی افزود: پروژه‌های نهضت ملی مسکن متناسب با ساکنان آن پروژه‌ها اعم از کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و ارتش به‌نام شهدای آنها نامگذاری شود.
استاندار کرمانشاه تصریح کرد: گرچه هرلحظه و ساعت ما مدیون نام و یاد این عزیزان است و این نامگذاری‌ها و هر نوع خدمات ما از باب لطف و وظیفه نیست، بلکه ادای دین به ولی نعمتان خود است.
وی گفت: همه اذعان دارند که زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست ولی چگونه این مهم به منصه ظهور برسد مهم است و یکی از مصادیق آن، همین نامگذاری‌ها جهت زینت دائمی پروژه‌ها است.
استاندار کرمانشاه گفت: تا وقتی در این کشور نام شهیدان و ایثارگران محترم است و آحاد ملت و مسئولین برای شهید تکریم قائل هستند این ملت در برابر هیچ قدرتی شکست نخواهد خورد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *