0

محورهای خراسان جنوبی لغزنده است/رانندگان مراقب باشند

محورهای خراسان جنوبی لغزنده است/رانندگان مراقب باشند
بازدید 48

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدامیر کاظمی صبح سه شنبه به خبرنگاران در زمینه وضعیت راه‌های مواصلاتی خراسان جنوبی بیان کرد: خوشبختانه از نیمه شب گذشته بارش برف و باران از مناطق جنوبی استان آغاز شده است.
جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار کرد: از این جهت در شب گذشته در برخی محورها محدودیت‌های تردد داشتیم، اما اکنون تردد در اکثر محورهای خراسان جنوبی جریان دارد.
کاظمی با بیان اینکه هم اکنون محور بیرجند-اسدیه مسدود است افزود: محورهای دیگر استان از جمله فردوس، سرایان، قاین، بشرویه و دیهوک در اثر بارندگی لغزنده است.
وی گفت: از رانندگان می‌خواهیم ضمن رعایت فاصله طولی از ترددهای غیر ضروری پرهیز کرده و عجله و شتاب نداشته باشند و به ویژه تریلی‌های تک محور تا خشک شدن آب سطح جاده‌ها تردد نکنند.
جانشین رئیس پلیس راه خراسان جنوبی یادآور شد: در شرایط لغزندگی جاده‌ها رعایت قوانین و سرعت مطمئنه از اهمیت بیشتری برخوردار است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *