0

احداث باغ موزه ادای دین به مقام شهدا است

احداث باغ موزه ادای دین به مقام شهدا است
بازدید 41

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل زارعی کوشا در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس کردستان که در سنندج آغاز شد اظهار داشت: امیدواریم باغ موزه کردستان در کشور سرآمد شود.
وی افزود: برای ماندگاری حماسه‌های دفاع مقدس مستندی از این دوران درخشان ثبت شود.
استاندار کردستان اظهار امیدواری کرد: این کار با جدیت پیگیری و برای تخصیص اعتبارات رئیس جمهور محترم نگاه ویژه ای داشته باشند.
زارعی کوشا با بیان اینکه ساخت موزه دفاع مقدس خیلی دیر شروع شد، گفت: امیدواریم افتخار بهره برداری از این طرح مهم، به دولت سیزدهم برسد و این پروژه، فرصتی برای ارتباط بین نسل‌های گذشته و آینده باشد.
وی تاکید کرد: دشمن طی سال‌های گذشته، بر تحریف تاریخ انقلاب و دفاع مقدس تمرکز کرده تا جای شهید و جلاد و خائن و خادم را عوض کند و آن را به نسل جوان القا کند، لذا وظیفه داریم مستندات آن دوران را برای نسل جوان باقی بگذاریم.
استاندار کردستان بیان داشت: تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات مورد نیاز این پروژه بکار خواهیم گرفت.
زارعی کوشا در پایان خاطرنشان کرد: برای بعد از ماه مبارک رمضان پیشنهاد می‌کنم مدیران استان از باغ موزه تهران بازدیدی داشته باشند تا آن باغ موزه زیبا را از نزدیک مشاهده کنند و الگوی برای باغ موزه کردستان باشد و ان‌شالله در استان کردستان هم باغ موزه خوبی احداث شود.
مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کردستان با هدف زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهیدان و رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و پاسداشت دلاوری‌ها، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان انقلاب در راستای نهادینه شدن مفاهیم ارزشمند جهاد و شهادت به جوانان امروز و نسل‌های آتی کلنگ زنی و ساخت این مجموعه آغاز شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *