0

رقابت داوطلبان استخدامی برای 226 سهمیه

رقابت داوطلبان استخدامی برای 226 سهمیه
بازدید 40

داود شایقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی همزمان با سراسر کشور جمعه ۱۸ اسفندماه در اردبیل برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این آزمون توسط سازمان سنجش و با نظارت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل برگزار می‌شود تا قبول‌شدگان بعد از گذراندن مراحل مختلف به استخدام آموزش و پرورش درآیند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: کارت شرکت در آزمون از امروز در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده بوده و داوطلبان می‌توانند از آن نسخه‌ای را پرینت کرده و نگه دارند.
شایقی افزود: داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای خود اعم از نام، نام خانوادگی، کد ملی، سال تولد و یا اطلاعات ثبت‌نامی، شماره پرونده و کد پیگیری می‌توانند از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت کرده و در روز آزمون استفاده کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این کارت آدرس و زمان آزمون و شماره کارت شرکت در آزمون به همراه حوزه امتحانی مشخص شده و داوطلبان می‌توانند از اطلاعات آن بهره بگیرند.
شایقی حوزه‌های محل آزمون استخدامی آموزش و پرورش را یادآور شد و اضافه کرد: آزمون در شهرستان اردبیل، پارس‌آباد، خلخال، گرمی و مشگین‌شهر در محل‌های تعیین شده برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: در این آزمون شرکت‌کنندگان برای کسب ۲۲۶ سهمیه استخدامی استان با هم رقابت می‌کنند تا از بین آنها در رشته مشاغل آموزگاری داوطلبان پذیرفته شوند.
شایقی در ادامه یادآور شد: بعد از اعلام نتایج آزمون توسط سازمان سنجش، مراحل ارزیابی تکمیلی و گزینش از بین پذیرفته‌شدگان اولیه انجام خواهد شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: امیدواریم آزمون مناسبی را روز جمعه شاهد باشیم و قطعاً تلاش بر این است تا داوطلبان با آرامش و اطمینان خاطر بتوانند در این آزمون رقابت کنند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *