0

رویکرد محوری دولت سیزدهم مردمی‌سازی است

رویکرد محوری دولت سیزدهم مردمی‌سازی است
بازدید 43

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه، عصر سه‌شنبه در نشست صمیمی جمعی از تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی استان مرکزی اظهار کرد: رئیس جمهور بر پیوست مردمی‌سازی فعالیت‌ها و تشکیل هیأت‌های اندیشه‌ورزی تأکید دارند.
وی رویکرد محوری دولت سیزدهم را مردمی‌سازی عنوان کرد و افزود: دولت تلاش کرده این مهم را که جزو آرمان‌ها و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است محقق کند و تعامل و همراهی تشکل‌های مردمی در این راستا نقش برجسته ای دارد.
استاندار مرکزی ادامه داد: گروه‌های مردمی همواره در کنار دولت بوده‌اند و در بسیاری از موضوعات حتی از بخش‌های اداری و دولتی که درگیر بروکراسی هستند پیشی گرفته‌اند.
مخلص الائمه گفت: دولت در انجام امور در حوزه مردمی‌سازی به تازگی ورود کرده و برای موفقیت‌های بیشتر تمام دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند.
استان مرکزی در حوزه فعالیت سمن‌ها سرآمد است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی در این نشست گفت: بیش از ۵۰۰ تشکل و سازمان مردم نهاد این استان در بخش‌های مختلف فعالیت دارند.
بهنام نظری افزود: تشکل‌های مردم نهاد حلقه‌های واسط مستحکمی هستند که همراه و همگام با دولت با تعهد وارد عرصه شده‌اند و خدمات زیادی از سوی این سازمان‌ها صورت گرفته است.
وی بیان کرد: استان مرکزی در حوزه فعالیت سمن‌ها به لحاظ کمی و کیفی جزو استان‌های سرآمد کشور است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *