0

محور تمامی آیین‌ها و مناسبت های انقلابی مردم هستند

محور تمامی آیین‌ها و مناسبت های انقلابی مردم هستند
بازدید 45

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصرسه شنبه در همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی در ارومیه افزود: در پیاده روی اربعین، راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و تمامی آیین ها و مناسبت ها مردم محور هستند و با شکوه تمام این مراسم را برگزار می کنند.
وی ادامه داد: این امر نشان می دهد که دین اسلام اساس حکومت را را بر روی مردم پایه گذاری کرده است.
حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: راه اندازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصمیم بجای امام راحل بود و در راستای ماندگاری مناسبت ها و مراسم انقلابی با مردم تلاش می کند.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: اگر مردم نباشد، حکومت تشکیل نمی شود و این مردم هستند که باعث تشکیل حکومت می شوند.
حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: اجتماعاتی که در انقلاب اسلامی شکل گرفت و مراسم انقلابی که امروز برگزار می شود، نمونه ای از احیای امر عصمت و طهارت است.
زنده نگه داشتن ایام الله وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم دراین همایش گفت: اصلی ترین وظیفه این شورا زنده نگه داشتن ایام الله است؛ ایام الله از جمله اهداف جبهه باطل است و همواره به تقابل با آن می پردازد.
حجت الاسلام ناصر آقایی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا اقدام به فراموشی و کتمان ایام الله انقلاب اسلامی کند و ما نیز در تقابل با این امر در تلاش هستیم.
وی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یادگارهای ماندگار امام راحل است و از جمله نهادهایی است که زیر نظر مستقیم ولایت فقیه اداره می شود.
وی افزود: این نهاد با امکانات ناچیز کارهای بزرگی انجام داده و در دفاع از انقلاب به رسالت اصلی خود عمل کرده است.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: وظیفه اصلی دیگر این نهاد بستر سازی برای برگزاری مطلوب مناسبت ها و مراسم مختلف است.
وی افزود: این شورا هرجا که لازم بوده تصمیم گرفته و به مردم فراخوان داده و مردم نیز با حضور به موقع و همچنین تولید محتوا به ایستادگی در برابر استکبار پرداخته اند.
همچنین در این مراسم از نمایندگان و فعالان کمیته هایی اجرایی در ستاد دهه فجر قدردانی شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *