0

ایجاد بیش از ۳۰۰ شغل برای افراد تحت حمایت کمیته امداد بردسکن

ایجاد بیش از ۳۰۰ شغل برای افراد تحت حمایت کمیته امداد بردسکن
بازدید 42

به گزارش خبرنگار مهر، سید کاظم حسینی عصر سه شنبه در دیدار با فرماندار بردسکن به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری اظهار کرد: بیش ۳ هزار ۸۰۰ خانواده با ۷ هزار نفر دارای پرونده از خدمات این نهاد بهره مند و تلاش ما بر توانمندسازی خانواده‌ها و ایجاد و توسعه اشتغال است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بردسکن با اشاره به اینکه از محل تسهیلات اشتغال ۵۰ نیروگاه خورشیدی در دست اقدام است، گفت: این پروژه تا هفته دولت سال آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و کمک به خانواده‌های مددجو و اقشار آسیب‌پذیر از ابتدای امسال تاکنون ۵۴۰ فقره وام در قالب تسهیلات مسکن، تعمیرات مسکن، درمان و کارگشایی به مددجویان و اقشار آسیب پذیر پرداخت شده است.
حسینی ضمن گرامیداشت چهاردهم اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی به فرمان امام در اسفند ماه سال ۵۷ گفت: در شهرستان بردسکن تاکنون ۱۱ مرکز نیکوکاری فعال دارای مجوز وجود دارد که منشأ خدمات بسیار خوبی به مددجویان اقشار آسیب‌پذیر دارند که در این راستا ۲۴۰۰ پرونده این نهاد به ویژه سالمندان به این مراکز واگذار و خدمات لازم را به آنها ارائه می‌دهند.
پرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه
همچنین علی دهقان زاده، فرماندار بردسکن نیز در این جلسه اظهار کرد: کمیته امداد نهادی برخواسته از متن انقلاب است که تاکنون در این عرصه جهادی کار کرده است.
فرماندار بردسکن ضمن تجلیل از خدمات این نهاد در بحث اشتغال و اعطای تسهیلات، افزود: پرداخت بیش از ۷ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان و اقشار آسیب پذیر بردسکن یکی از خدمات این نهاد به قشر محروم است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
  • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم ایران مدیکال منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *